fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ים ותושבי העיר יגבשו רעיונות לפיתוח רצועת החוף

בצעד יוצא דופן מזמינה עיריית קריית ים את תושבי העיר להגיע בשבוע הבא למפגש שבמרכזו חוכמת ההמונים וזאת במסגרת קידום תוכניות הפיתוח לרצועת החוף של העיר.

בחודשים האחרונים שקדו באגף ההנדסה, המנ"כל וראש העירייה בסיוע משרד האדריכלים מייזליץ–כסיף על הכנת תשתית רעיונית לפתוח רצועת החוף של העיר. במרכז התוכנית עומד חזונו של ראש העירייה, דוד אבן צור, להפוך את רצועת החוף של העיר למנוף כלכלי חברתי ותרבותי כלל אזורי אשר יחזק את כלכלת העיר ויימצב אותה כעיר החוף המרכזית של הצפון.

לקריית ים רצועת חוף של כ 2.5 קילומטרים אשר לא פותחו מעולם ועובדה זו הפכה את מלאכת התיכנון לגמישה יותר ואשר משאירה מרחב  ליצירתיות לשיתוף הציבור ולרעיונות מהשטח. במפגש מתכנן אבן צור להציג את עיקרי חזונו בנושא זה ואילו משרד האדרכלים המלווה עתיד להציג את מרחב האפשרויות העומד לרשותו ולרשות התושבים.

במרכז המפגש יתקיים דיון סביב שולחנות עגולים במהלכו יוכלו המשתתפים להביע את דעתם ולהביא את רעיונותיהם כדי שייבחנו בידי אנשי המקצוע וישולבו בתוכנית הסופית לפיתוח רצועת החוף הכניסה חופשית והקהל מוזמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות