fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

50 מיליון שקלים יושקעו בפיתוח רחוב התעשייה בקרית אתא

עבודות פיתוח ברחוב התעשייה. צילום: דוברות העירייה
עבודות פיתוח ברחוב התעשייה. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית אתא מבצעת בשיתוף עם משרד התחבורה עבודות פיתוח נרחבות ברחוב התעשייה, המהווה ציר תנועה ראשי של כל אזור התעשייה בעיר ,כולל חיבור לכביש עוקף קריות וצומת ל"ט. עלות הפרויקט: כ- 50 מיליון שקלים והצפי לסיום העבודות באפריל 2019.

עבודות פיתוח ברחוב התעשייה. צילום: דוברות העירייה
עבודות פיתוח ברחוב התעשייה. צילום: דוברות העירייה

בימים אלה נשלמות העבודות להטמנת התשתיות התת קרקעיות וקווי הניקוז, כאשר השלב הבא כולל עבודות על מבנה הכביש. במסגרת העבודות יתבצע שיפוץ נרחב של הכביש לרוחב של כ- 40 מ' והפיכתו לכביש דו נתיבי ודו מסלולי הכולל הפרדה רחבה ובטיחותית לאורך כל הרחוב. בנוסף, יוסדרו המדרכות ומעברי החצייה, יתבצע פיתוח נופי נרחב, ותותקן מערכת תאורה חדשה. לאורך השטחים הציבוריים יתבצע פיתוח נופי נרחב ויותקנו שלוש תחנות טרנספורמציה זעירות.

במקביל יבוצעו שינויים גיאומטריים בתוואי הכבישים והמדרכות לרווחת התושבים וכן תושלם בניית כיכרות תנועה בצומת התעשייה – שלמה בן יוסף , המעפילים- התעשייה וצומת 772 א'- מעפילים,  במטרה לווסת את תנועת כלי הרכב ברחוב, לאפשר גישה נוחה, להסדיר את התנועה בצמתים ולהגביר את הבטיחות. הכיכרות יאפשרו חיבור לכביש 772א' המהווה כניסה לדפו של המטרונית. העבודות ברחוב מתבצעות בהמשך לעבודות הפיתוח שנעשו בדרך חיפה, כביש 772, כביש 772א' ורחוב הירדן אשר סוגרים למעשה את כל מערך הכבישים המובילים לצומת 772- התעשייה- זבולון (צומת דשנים).

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, מסר:" אזור התעשייה הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי הודות לכניסת יזמים ומשקיעים חדשים לאזור כך שהשקעה באזור זה הינה חיונית להמשך פיתוחה של העיר. מערך התשתיות בעיר שינה את פניו מתוך ההנחה כי פיתוח צירי תחבורה ראשיים יביאו לפיתוח העיר והאזור כולו ויהפכו את קרית אתא לזמינה ונגישה, תוך ניצול הפוטנציאל המרבי שלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות