fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במועדון השחמט בקרית ים רוצים בנות

דרושות בנות למועדון השחמט. צילום: דוברות העירייה
דרושות בנות למועדון השחמט. צילום: דוברות העירייה

מועדון השחמט של קרית ים, הפועל מזה כשנה בספריה העירונית ומושך אליו עשרות משתתפים מהעיר ומהסביבה, מרכז בימים אלה מאמץ כדי  לעודד עוד ועוד בנות להצטרף אליו ולקחת חלק בספורט המעשיר והמאתגר הזה.

מתברר כי רבים מחברי המועדון מהכיתות הנמוכות של בית הספר ועד בוגרים הם בנים ובהנהלת המועדון מעוניינים לצרף אליו גם בנות. בימים האחרונים הצליח המאמן ומנהל המועדון, נחום מאוטנר, לצרף  למועדון את החברות הראשונות אשר ירכיבו את נבחרת הבנות והוא מאמין כי בעקבותיהן יגיעו עוד רבות רבות. הבנות שיצטרפו למועדון יזכו לאימון בנפרד   ויתחברו לחניכות הוותיקות יותר כדי שיהיו בעתיד לקבוצה אחת. למטרה זו מתכוון מאמן הנבחרת ומנהל המועדון לפתוח בימים אלה בקמפיין בבתי הספר ולקרא לבנות המין היפה להצטרף למועדון משחק המלכים.

בסוף השבוע התקיים המחזור האחרון של הליגה המחוזית במסגרתו כבשו חניכי המועדון את המקום השני לאחר שהתמודדו מול הנבחרת החזקה והוותיקה של חיפה. "בעונה הבאה רק מקום ראשון" אמר מאוטנר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות