fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלוקת מלגות לסטודנטים בקרית אתא

חלוקת מלגות לסטודנטים. צילום: דוברות העירייה
חלוקת מלגות לסטודנטים. צילום: דוברות העירייה

במסגרת מיזם מלגות הפיס יוענקו מלגות לימודים לסטודנטים תושבי קרית אתא המעוניינים ללמוד לתואר ראשון או שני. המלגה תינתן במימון העירייה, מפעל הפיס ופר"ח טכניון ע"ס 10,000 שקלים לסטודנטים אשר יתנדבו למען הקהילה בהיקף של מאה שעות ומעלה.

מיזם זה הינו נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית קרית אתא בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר בלימודיהם לתארים גבוהים. עיריית קרית אתא מעניקה מידי שנה כ- 140 מלגות לימודים לסטודנטים מעוטי יכולת בסך של כ- 100,000 שקלים. הסטודנטים שנמצאו זכאים על ידי ועדת המלגות, יוכלו לבחור בין קבלת מלגה כספית לבין קבלת הלוואה בנקאית לתשלום שכר הלימוד, כאשר העירייה תממן את עלות הריבית בה. מטרתה של תכנית המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחים, תוך שהם תורמים לאוכלוסיות נזקקות בחברה.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, מסר: "החינוך הינו הזרז הטוב ביותר לשינוי מהותי באיכות החיים של תושבי קרית אתא. מדובר בתהליך ארוך אך העלייה המתמדת בשיעור בלומדים במוסדות להשכלה גבוהה והזינוק המשמעותי בשיעור הלומדים לתואר שני ומעלה, מעיד כי התהליך הצליח. זהו שינוי חברתי משמעותי, אשר לצד ההשקעות הרבות בפיתוח העיר ובבניית מוסדות ציבור, מציב כיום את קרית אתא בין הערים המובילות בישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות