fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידת תיכון מקרית ים יזמה קייטנה מיוחדת לילדים אוטיסטים

מדריכי הקייטנה לילדים אוטיסטים. צילום: דוברות העירייה
מדריכי הקייטנה לילדים אוטיסטים. צילום: דוברות העירייה

בבית הספר צליל ים, לילדים שלוקים באוטיזם בקריית ים, יצאה השבוע לדרך קייטנה מיוחדת המיועדת לילדים על הרצף האוטיסטי אותה יזמה והוציאה לפועל תלמידת כתה י"א בעיר.

התלמידה, רונה נוחם, תלמידת י"א בבית הספר רבין בקרית ים, יזמה את הקייטנה  כחלק מפרויקט "גלים" שאותה היא מובילה ומיועד ליצירת גלים של תודעה בנושאים חברתיים שונים. היא גייסה למשימה עוד עשרים מחבריה ללימודים אשר התנדבו לשמש כמדריכים בקייטנה וביחד עם הצוות החינוכי בבית הספר צליל ים, הם בנו את תכנית הפעילות של הקייטנה. היוזמה מיועדת לתת מענה ל-70 תלמידי בית הספר אשר אינם יוצאים לחופש הגדול וזקוקים אף הם לפעילות קיץ מעבר למערכת הלימודים הרגילה.

מדריכי הקייטנה לילדים אוטיסטים. צילום: דוברות העירייה
מדריכי הקייטנה לילדים אוטיסטים. צילום: דוברות העירייה

הקייטנה מבוססת כולה על התנדבות ובעקבות פניה של התלמידה ללשכת ראש העירייה, דוד אבן צור, התגייסה העירייה לעזרתה בציוד ובסיוע לוגיסטי. בין השאר ציידה העירייה את המדריכים והחניכים בכובעים ובחולצות מיוחדות לתקופת הקייטנה. אבן צור נפגש עם נוחם והבטיח ללוות בעצמו את פעילות הקייטנה.

בתחילת השבוע הצטרף אבן צור לילדים והמדריכים ובילה איתם את השעות הראשונות של הקייטנה. באותה הזדמנות הוא הבטיח לילדים ולהורים כי בימים אלה משלימה העירייה את הקמתו של בית ספר חדיש אשר תוכנן במיוחד עבור תלמידים אוטיסטים והוא יהיה מוכן לפעילות בתחילת שנת הלימודים תשע"ח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות