fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי קרית ים למען אנשים עם מוגבלויות

גם אני יכול. צילום: דוברות העירייה
גם אני יכול. צילום: דוברות העירייה

שנת  פעילות נוספת של מיזם "גם אני יכול" יצאה השבוע לדרך במערכת החינוך של קריית ים. במסגרת זו  יפתחו גם השנה תלמידי חטיבות הביניים "רודמן" ו"רבין" אביזרי עזר ויישומונים שונים, על מנת לסייע לאנשים עם מוגבלויות לבצע מטלות ולהשתלב במרחב הציבורי ביתר קלות.

את התלמידים מלווים לאורך שנת הפעילות מתנדבי רפאל בקהילה למען צרכים מיוחדים (מלר"ם) המכוונים את הילדים ומדריכים אותם.  במטרה להמחיש לתלמידים את חשיבות המיזם הם נפגשו השבוע עם מתנדבי עמותת נגישות ישראל (נגישות ישראל צפון-נ.י.צ.) והתנסו בעצמם בהתמודדות עם מוגבלויות שונות.

משתתפי המיזם אף נפגשו עם  ראשי נגישות לישראל, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי וגיורא לב, אשר שיתפו את התלמידים בסיפור חייהם, ספרו להם על חשיבותה של עמותת נגישות ישראל וכן את עקרונות הנגישות וקבלת השונה. במהלך המפגש התנסו התלמידים  בעצמם בהתמודדות עם עיוורון, עם חירשות ועם ישיבה על כסאות גלגלים או עם מוגבלות פיזית בידיים וחשו על בשרם את הקושי הגדול של המוגבלות. לקראת סוף השנה יציגו התלמידים את תוצריהם בפני ועדת שיפוט והעבודות המצטיינות יזכו בפרסים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות