fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית חיים מואשם בביצוע עבירות מין חמורות בעשרות קטינות באמצעות הטלפון הנייד

כתב אישום חמור ומזעזע הוגש נגד תושב קרית חיים, 44, באשמה שביצע עבירות מין חמורות בעשרות ילדות בנות 9-14 באמצעות טלפון נייד תוך שימוש באפלקצית WHATSAPP , תוכנת סקייפ ואתר האינטרנט – אינסטגרם.  כתב האישום נגדו הוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עורכי הדין דר' ערן בר ומאיה הרטמן. כתב אישום החמור כולל 22 אישומים כנגד הנאשם והוא הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה.

בתחילת החודש שעבר עצרה המשטרה את הנאשם בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בעשרות ילדות צעירות. מעצרו של הנאשם התאפשר בעקבות חקירה מקצועית ואינטנסיבית שבמהלכה בוצע שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים וננקטו פעולות חקירה נוספות שהובילו לאיתורו. חקירת הפרשה החלה בעקבות 2  תלונות שונות  שהוגשו על ידי אמהות שבנותיהן נפגעו ממעשיו של הנאשם.

עם הגשת התלונה בתחילת חודש אוגוסט השנה, פתחה המשטרה פתחה בחקירה והחלה לנסות להתחקות אחר הנאשם אשר נהג להסתיר את זהותו תוך שהשתמש במספרי טלפון שונים ( 0542816192, 0559558236 ו-0547320431) ותןך שהוא מזדהה בשמות משתמש שונים : "בר", "בן", זינו" barben, zino, bar252629, ben200011 . הנאשם הציג עצמו לילדות כנער בשנות העשרה(13-15) תוך שימוש בתמונה של נער בעל מראה מושך.

עם איתורו של הנאשם על ידי חוקרי הסייבר של משטרת ישראל הוא נעצר. במהלך החקירה  נחשפו החוקרים למאות מיקרים בהם הטריד מינית הנאשם עשרות ילדות תוך ביצוע עבירות מין חמורות. העברות בוצעו על ידי הנאשם תוך שימוש באפלקציית WHATSAPP , תוכנת סקייפ ואתר האינטרנט – אינסטגרם, והחלו עוד בשנת 2016.

מהחקירה עלה כי הנאשם נהג לבקש מהילדות לשלוח לו תמונות אינטימיות שלהן ואף היה שולח להן תמונות של איבר מין גברי וסרטונים ובהם תכנים מיניים בוטים. במקרים שבהם הילדות היו מסרבות לשתף עמו פעולה היה נוהג לקלל אותן ואף לאיים עליהן ולגרום להן לבצע מעשיים בעלי אופי מיני. בחלק מהמקרים דרש הנאשם מהילדות לצלם עבורו את חברותיהן או אחיותיהן הקטנות חלקן אף בנות ארבע. חלק מהעברות בוצעו תוך משלוח הודעות מיניות בוטות בשעות מאוחרות של הלילה.

חקירת הפרשה לוותה על ידי פרקליטות חיפה באמצעות הפרקליטים עורכי הדין  דר' ערן בר ומאיה הרטמן ומעצרו של החשוד הוארך מפעם לפעם על ידי בית משפט השלום בטבריה. בסוף השבוע שעבר הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים בד בבד עם הגשת כתב אישום המכיל 22 אישומים בגין עבירות מין חמורות ב-23 ילדות. הנאשם מואשם בין היתר בעבירות של: גרם מעשה אינוס, גרם מעשה סדום, סחיטה באיומים, עבירות רבות של מעשים מגונים בקטינות והטרדות מיניות.

מהמשטרה נמסר כי היא רואה בחומרה רבה עבירות מין בדגש על עבירות המבוצעות בקורבנות קטינים והיא משתמשת באמצעים טכנולוגים מתקדמים תוך הפעלת גורמים רבים נוספים עד לאיתורו של העבריין והבאתו לדין. עם זאת, גורמים במשטרה מעריכים כי מספרן של הקטינות שנפגעו גדול יותר ממה שידוע עד כה מהסיבה שחלקן לא סיפרו על כך להוריהן.

המשטרה קוראת להורים לשוחח עם הילדים מגיל צעיר על הסכנות הרבות הקיימות ברשתות  ולהסביר כי בכל מקרה שבו זר פונה איליהם בדגש על הרשתות החברתיות אסור לענות ויש להפנות את השיחה למבוגר האחראי. כמו כן יש להנחות את הילדים שלא לעלות תמונות ברשתות החברתיות הפתוחות לכלל הציבור, להשתמש אך ורק בחשבון פרטי ולא לאפשר חברויות לאנשים שאינם מכירים בפועל.

בנוסף ממליצה המשטרה לגלות ערנות ולעקוב אחר הרשתות החברתיות בהם ילדיהם גולשים, מהניסיון המצטבר של משטרת ישראל עולה כי הקטינים חוששים לשתף את המידע עם הוריהם מחשש שיגבילו את השימוש שלהם באותן רשתות חברתיות. כן במקרים בהם הקטינים מאוימים על ידי אותו מטריד הם אף פוחדים לשתף את המקרה ומסתירים אותו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות