fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוכנית המתאר של קרית ים תאושר תוך זמן קצר

הועדה המחוזית בסיור עבודה. צילום: דוברות העירייה
הועדה המחוזית בסיור עבודה. צילום: דוברות העירייה

"עד חגי פסח הקרוב תחתם ותאושר תוכנית המתאר של קרית ים" כך הבטיח יושב ראש הועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה, איתמר בן דוד, במהלך סיור עבודה שערך השבוע בעיר.

יושב הראש של הועדה נועד עם ראש העירייה, דוד אבן צור, ועם צוות אגף התכנון וההנדסה בעירייה, אשר הציגו בפניו את תכניות הפיתוח העתידיות שמקדמת העירייה  בימים אלה בעיר. בין השאר הוצגו בפניו התוכניות של השכונות החדשות שעתידות לקום בשנים הקרובות ומתחמי ההתחדשות העירונית שהעירייה מעודדת, התוכניות להקמת מוסדות ציבור חדשים וכן תכניות התחבורה העירוניות הצפויות.

יושב הראש הוועדה וצוותו ערכו סיור בשכונות העיר והתרשמו מהעשייה המתוכננת בשטח. בין השאר ביקרו האורחים בשכנת אג"ש, מתחם שכונת גלי ים ולאורך רצועת החוף.

יושב הראש הביע את התרשמותו מהעשייה הרבה המתוכננת ומזו שנעשתה עד כה. הוא חלק מחמאות לאנשי המקצוע בעיר ולראש העיר המנהיג אותם בדרך להשגת המטרות העירוניות. בן דוד אף הדגיש כי הוא רואה בקרית ים מעבדה וחלון ראווה של ההתחדשות העירונית במחוז חיפה והבטיח להמשיך ולעמוד לרשות העיר והעירייה לשם המשך קידום הבניה והפיתוח. אבן צור הודה ליושב ראש הועדה על הביקור והבטיח להמשיך ולטפח את שיתוף הפעולה עם הוועדה לשם קידום תכניות הבניה בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות