fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר הדתות ביקר בקרית ים והבטיח לקדם את שירותי הדת בעיר

שר הדתות בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
שר הדתות בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

שר הדתות דוד אזולאי ערך בסוף השבוע שעבר סיור עבודה בקרית ים, במהלכו נפגש עם ראש העירייה, חברי המועצה ורב העיר הרב יוסף הלוי אברקי.

במהלך הביקור ביקש השר להכיר מקרוב את צרכיה של העיר בתחומי שירותי הדת במיוחד לאור תנופת הבניה בעיר הנמצאת בעיצומה והמתוכננת לשנים הקרובות.

שר הדתות בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
שר הדתות בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

ראש העירייה, דוד אבן צור, הציג בפני השר אזולאי את תכניות הפיתוח העירוניות המתוכננות לשנים הקרבות ואת צפי הגידול באוכלוסייה כתוצאה מכך. אבן צור הציף בפני השר שורה של  נושאים שבהם ביקש את מעורבותו. בין השאר העלה אבן צור בפגישה את נושא הצורך העירוני במקווה חדש לשירות תושבי העיר והשר הבטיח לפעול ככל יכולתו כדי קדם את הנושא על פי התקדמות תכניות הבניה בעיר.

השר אזולאי אמר כי כשם שלמטרות ביטחון זקוק כל ישוב בארץ לכיפת ברזל כך לצרכי דת זקוק כל ישוב לבית כנסת ולמקווה ראוי לשמו. השר הוזמן בידי ראש העיר לסיור בשכונות העיר כדי שיתרשם מהדברים שהוצגו בפניו. בתום הביקור העניק לו אבן צור ציור דיוקן של המרן הרב עובדיה יוסף ז"ל, מעשה ידיו של סופר סת"ם, שלמה צוריאל המשמש כמנהל האדמיניסטרטיבי של העירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות