fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שדרות ירושלים הוכתר ככביש המסוכן ביותר בקריות על ידי עמותת אור ירוק

שדרות ירושלים בקרית ים נמצא במקום הראשון מבין כבישי הקריות במספר תאונות הדרכים והנפגעים שאירעו בו בשלוש השנים האחרונות. כך עולה מניתוח של עמותת אור ירוק על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. כביש שדרות ההסתדרות שחוצה את הקריות ומפרץ חיפה ניצב במקום השמיני ברשימת עשרת הכבישים המסוכנים בישראל.

בעמותת אור ירוק איתרו 325 רחובות שבהם אירעו מעל שלוש תאונות עם נפגעים בממוצע בכל שנה, במשך שלוש שנים. בכל אותם רחובות נפגעים בממוצע יותר מאלפיים בני אדם בכל שנה ו-24 בני אדם נהרגים, ממוצע של הרוג אחד בשבועיים. על פי הנתונים אירעו בשדרות ההסתדרות 65 תאונות דרכים עם 64 פצועים והרוג אחד.

בקרית אתא, ברחוב זבולון, אירעו בתקופה שנבדקה 15 תאונות עם 34 נפגעים. ברחוב העצמאות היו 12 תאונות, עם 24 נפגעים מתוכם הרוג אחד. בשדרות הציונות נרשמו 6 תאונות דרכים ושמונה נפגעים, וברחוב דשנים ארבע תאונות עם שישה נפגעים.

בשדרות גושן בקרית מוצקין נרשמו  16 תאונות עם 20 נפגעים. ברחוב החשמונאים נרשמו 15 תאונות עם 15 נפגעים, בשדרות וייצמן נרשמו עשר תאונות עם עשרה נפגעים ובשדרות בן גוריון חמש תאונות עם שישה נפגעים. בקרית ביאליק בשדרות המייסדים היו שמונה תאונות דרכים עם 14 פצועים. בשדרות ירושלים בקרית ים היו 18 תאונות דרכים עם 35 נפגעים, וברחוב פנחס ספיר היו שש תאונות ושבעה נפגעים.

מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה, מסר בעקבות הנתונים: "עשרות בני אדם מקפחים את חייהם ברחובות האדומים בכל שנה לאחר מעורבות בתאונת דרכים. מדובר בזירת היפגעות ברורה וידועה, רוב הרחובות מוכרים כאדומים במשך שנים ולא נעשה כמעט דבר כדי להפוך אותם לבטוחים. אפשר למנוע צער וכאב רב בפעולות פשוטות ומיידיות. כבר מחר צריך להגביר את האכיפה ובעיקר את הנראות המשטרתית באותם רחובות מרובי תאונות ובמקביל חייבים לשפר את התשתית ולהפוך אותה לכזאת שתמנע תאונות דרכים ופגיעה בהולכי הרגל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות