fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שפע של יופי, אסתטיקה ובריאות

מי לא חולמת על האיפור המושלם, השיניים הבוהקות, ועל טיפולי לייזר ללא תשלום? עכשיו תוכלו למצוא את כל אלו ועוד הרבה יותר , במבחר מבתי העסק המובילים בקריות
צלליות קרמיות נוצצות של מותג B COSMIC צילום: שרית מור
צלליות קרמיות נוצצות של מותג B COSMIC צילום: שרית מור

* סימה פדידה, דיילת בכירה של חברת קליניק עובדת בסופרפארם סניף עצמאות בקרית אתא, משרתת את לקוחות הסופר פארם במרץ ובמסירות עם חיוכה הכובש והשירות האישי והמקצועי של שנים רבות בענף הקוסמטיקה על אף האסון הכבד שפקד אותה לפני שבועיים בו איבדה את אחותה בתאונת דרכים. המדור מחזק ומאחל לה בריאות.

* לייזר מקס עברו למשכנם החדש ולרגל המעבר במיוחד עבורכם יום הפנינג שכולו יופי. והכל בחינם, כן בחינם. רשמו את התאריך חמישי, 11.6, החל מהשעה 10:00 בבוקר. יום פתוח, טיפולי לייזר ללא תשלום, טיפולי פנים ללא תשלום, הדגמות ללא תשלום. כל לקוח שיגיע יקבל כרטיס גירוד (כל כרטיס זוכה), הגרלות ופרסים יקרי ערך, כיבוד ועוד שלל פינוקים. אתם מוזמנים להגיע וליהנות ממקצועיות ללא פשרות. פרטים נוספים בעיתון.

דוקטור קליין מפרגן ללייזר מקס על המעבר למקום החדש (צילום: עצמי)
דוקטור קליין מפרגן ללייזר מקס על המעבר למקום החדש (צילום: עצמי)

* ביום חמישי שעבר, קיימה קבוצת אקסטרא לארג' שקיימת מחודש ספטמבר אשתקד את הכנס השני שלה בקאנטרי חוף התמרים בעכו וזאת לאחר הצלחת הכנס הראשון. הקבוצה פועלת לשינוי תפיסה ואורח חיים בריא ודוגלת בהבנה שאכילה היא סימפטום ולא באמת הבעיה. על מנת לעבור שינוי אמיתי צריך להבין שזה תהליך ארוך טווח ולא "זבנג וגמרנו".

ההרצאה הועברה על ידי מנהיגת הקבוצה טלי אלקיים (33) שפית, ואוטוטו בוגרת המכללה האקדמית גליל מערבי בקורס הנחיית קבוצות תזונה לאורח חיים בריא.  בנוסף, קבוצת אקסטרא לארג' מקיימת קבוצות הליכה, ארבע פעמים בשבוע בחוף הים בשעות הבוקר והערב (ללא תשלום). בתאריך 7.6 ייפתחו לקבוצת אקסטרא לארג' קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא במחיר סמלי. את טלי מלווה אשת השיווק לילך רוזנטל . ניתן למצוא את קבוצת אקסטרא לארג' בפייסבוק, או במייל : extralargeisrael@gmail.com ובטלפון: 8850956- 055 5567857- 052.

* בכללית רפואה משלימה בצפון לא חורקים שיניים. תושבת הצפון, אם לארבעה ילדים, שסבלה במשך כשנה מחריקת שיניים, שגרמו לה לנדודי שינה, טופלה באמצעות רפלקסולוגיה במרפאת כללית רפואה משלימה בטבריה ודיווחה על כך שחריקת השיניים פסקה ושהיא אף חזרה למסלול חיים תקין, שכלל חזרה לשינה טובה בלילה. רונית גידו מסבירה כי "הטיפול הרפלקסולוגי עובד דרך נגיעות שונות בכפות הרגליים המשקפות את אברי הגוף. בטיפול ניתן דגש למערכת העצבים ולמערכת הרגשית, תוך שילוב של המגע עם ההקשבה לגוף".

* הגלריה לאמנות עכשווית גרנד ART בגרנד קניון, חיפה. בשיתוף המחלקה לאמנות בפקולטה לאמנויות של מכללת סמינר הקיבוצים, תל אביב מזמינות לתערוכה: "זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם" – עבודות צילום ווידיאו של סטודנטים מהמחלקה לאמנות בפקולטה לאמנויות של מכללת סמינר הקיבוצים, תל אביב. פתיחה: חמישי 4.6 בשעה 19:30, נעילה: 4.8. אוצרות: שירלי משולם, אוצרת הגלריה וד"ר הדרה שפלן קצב, ראש החוג לאמנות, הפקולטה לאמנויות, מכללת סמינר הקיבוצים. טל': 8121111- 04, שעות פעילות: א'-ה' 12:00-20:00 ו' 10:30- 13:00.

* בהפקת מ.ט.י גליל מערבי קריות ו- mars תקשורת שיווקית, יתקיים במתחם העודפים OUTLET בחוצות המפרץ, בסופ"ש, שישי ושבת, 12- 13 ביוני, יריד VINTAGE ART שיציע עשרות דוכנים של מעצבים, אקססוריז ותכשיטים, פריטים יד שנייה מיוחדים, אספני וינטג', מחדשי פרטים ועוד. הכניסה חופשית. לדברי מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון "היריד מהווה נדבך נוסף בפעילות של מ.ט.י גליל מערבי קריות, המסייעים במהלך כל השנה ליזמים ולבעלי עסקים קטנים ובינוניים, שרוצים להתפתח". לפרטים,מ.ט.י קריות בטלפון: 8703838- 04.

מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון צילום: פיני קבסה
מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון צילום: פיני קבסה

*  היכוני לקיץ זוהר ומטאלי עם הצלליות הקטיפתיות והקרמיות של מותג B COSMIC של המאפר הבינלאומי Yossi Bitton בפורמולה שמטפחת את העפעפיים עם ויטמין E, נוגדי חמצון וסיליקונים שמעניקים עמידות לאורך זמן. הצלליות ניתנות להנחה עם מברשת רטובה להעצמת המראה המטאלי. מחיר: 100 שקלים, לכל צללית. להשיג ברשת Yossi Bitton מרכזים לאיפור מקצועי. מרכזי הרשת מחכים לכן בחוצות המפרץ תל אביב, ראש פינה, מרכז ביג כרמיאל, קריון וסניף ירכא. לפרטים נוספים: 303313- 800- 1 ובאתר הבית – www.ybmakeup.com.

צלליות קרמיות נוצצות של מותג B COSMIC צילום: שרית מור
צלליות קרמיות נוצצות של מותג B COSMIC צילום: שרית מור

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות