fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על קו פריז לפלנד

דפנה וחיים צורי צילום: עצמי
דפנה וחיים צורי צילום: עצמי

תגידו "היוש, מה הולך וזה ואיך חגגת את ולנטיינ'ס דיי" לדניאל בן עמי מקרית ים, רק בת 24, אבל כבר אמא לשניים, שהחליטה לפנק את עצמה בהפקת ביוטי. איפור וסטיילינג: אימאן חוראני, עיצוב שיער: סיון ונסרלדין רואן, צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ

סיון ונסרלדין רואן, צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ
סיון ונסרלדין רואן, צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ

דפנה וחיים צורי, להלן ראש העיר והגברת הראשונה של קרית מוצקין, החליטו שלא מספיק קר בישראל, , מה שנכון, ואם כבר חורף, אין כמו טיול בלפלנד הרחוקה והקרה. הם אפילו דגמנו איך צריך לנסוע בשלג.

דפנה וחיים צורי צילום: עצמי
דפנה וחיים צורי צילום: עצמי

מירי בן שושן נסעה לפריז כדי לאסוף קולקציה חדשה ובדרך בחזרה לישראל, כשהתיישבה במטוס, הבחינה שלידה יושבים בני זוג מאוד מוכרים, בשבילכם אריה (מכלוף) ויפה דרעי. לא אחת כבן שושן תוותר, היא פצחה בשיחה עם השניים ולקינוח סיימה בתמונה למזכרת, שיהיה.

מירי בן שושן צילום: עצמי
מירי בן שושן עם אריה (מכלוף) ויפה דרעי צילום: עצמי

שנים אחרי שסיימה את לימודי האיפור אצל ירין שחף, הגיעה השבוע ענבל אפרגן למשכנו החדש לאירוע השקת איפור ולפגישה עם המנטור, מה שגרם לה להתרגשות רבה. זה נגמר בסלפי, כמובן.

ירין שחף, הגיעה השבוע ענבל אפרגן  צילום: עצמי
ירין שחף, הגיעה השבוע ענבל אפרגן  צילום: עצמי

נכון שכוהנת הטרמפו-פיט מעיין פטיטו חגגה כבר יום הולדת לפני שבועיים, אבל השבוע, בן זוגה דור ויקטור סיים את תקופת המבחנים בהצלחה, מה שחייב  סוף שבוע רומנטי וחגיגי במיוחד. השניים נחתו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל וזכו לאירוח כיד המלך.

מעיין פטיטו ודור ויקטור (צילום: עצמי)
מעיין פטיטו ודור ויקטור

הזמיר הקרייתי רז חזות נכנס להילוך גבוה לקראת חתונתו וסגר באולמי הנסיכה. במקביל, השיק השבוע ליין מכירת סנדוויצ'ים למשרדים ומפעלים. אממה, כשהגיע לחלק את הסנדוויצ'ים נתקל בלקוחות שדקלמו משיריו. הכי סנדוויץ' מזמר.

רז חזות  צילום: יהודה אזולאי
רז חזות  צילום: יהודה אזולאי
דפנה וחיים צורי צילום: עצמי
דפנה וחיים צורי צילום: עצמי

 פורום הצעירים של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה הושק באירוע חגיגי במועדון הביט בחמישי שעבר. אחרי שלב הנאומים, שכלל את דברי יו"ר המחוז עו"ד תמי אולמן, עו"ד בלה מצגר ועו"ד יריב רז, צחקו כולם במופע הסטנד~אפ של שאול בדישי.

דולב נישליס החליט לקחת את עצמו בידיים ולפצוח בסדרת אימוני כושר. ומי אם לא מושיקו פלוטקה, שבעצמו עבר שינוי מהותי גדול מאוד לאחרונה, התנדב להעניק לו מוטיבציה. אז אם תראו את השניים מבלים שעות רבות מחוץ לאולפן, תדעו שזו הסיבה.

במוצאי השבת האחרונה נרשמה פעילות ערנית במיוחד מאחורי הקלעים של מועדון הביט. במועדון נחתה חבורת "קפה שחור חזק" כדי להזכיר לכולם ש"הכל יהיה בסדר". קצת לפני ההופעה, נפגשה השלישייה עם מנהל המועדון יובל קאופמן, שהציע להם, איך לא, קפה שחור חזק לפני ההופעה. אחרי שהקפיצו את המועדון, שהיה מלא עד אפס מקום והזכירו לכולם שלמוזיקה ולאהבה אין צבע, נפרדה החבורה מקאופמן, והבטיחה לחזור לדרינק. וזה לא יהיה בהכרח לקפה שחור.

גם במסעדת הטאטאמי החליטו להפתיע את הסועדים לכבוד יום האהבה, וכך, כל סועד באותו ערב, זכה לקבל חבילת שי רומנטית, שכללה ערכת סושי זוגית להכנה ביתית. מה שהסועדים לא ידעו, שאת החבילות, 150 במספר, ארז בעצמו הבעלים של המסעדה ערן לוי. הכי משקיע.

אם פספסתם את החדשות, אז הרי עיקרן: הדוגמנית שמזמן הפכה לנכס ישראלי, אבל המקורות שלה לגמרי מפה, מורן אטיאס, חתמה מחדש בסוכנות רוברטו, של הסוכן רוברטו בן שושן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות