fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשים עוצמתיות ומזון משובח

המבצעים הכי זולים בחזרה ללימודים, מופע מרגש, חתונת פאר, מאפיה מלאת כל טוב ועוד הרבה אושר מחכה לנו בעסקי הקריות
איפור: מיטל ברקוביץ מדריכה מקורס מתקדמים יוסי ביטון צילום: שרית מור סטיילינג: דנה מנדל דוגמנית: סבטה קשרין
איפור: מיטל ברקוביץ מדריכה מקורס מתקדמים יוסי ביטון צילום: שרית מור סטיילינג: דנה מנדל דוגמנית: סבטה קשרין

* בסניפי הענק בירכא ובנצרת עילית, של רשת מרכז המזון, הוקמו מתחמי חזרה לבית הספר המציעים מגוון מוצרי חזרה לבית הספר ולגן ובהם לדוגמה: מחשבונים ב-9.90 שקלים, טושים וצבעים החל מ-9.90 שקלים ועוד. ניתן למצוא על גבי מוצרי החזרה לבית הספר עשרות דמויות מוכרות ובהן: הלו קיטי, ברבי, ספיידרמן, בוב ספוג, דמיות דיסני, ניקי ועוד. בנוסף, בקנייה מעל 200 שקלים ביריד, יוענק קלמר במתנה, ויוגרלו עשרות מתנות, בהם: טאבלטים, כיסא תלמיד אורתופדי,  יומנים, תיקים ועוד.

* מומחי רשת מרפאות כללית אסתטיקה בצפון, מציינים כי, נשים שוקלות לעבור ניתוח להגדלת הסנטר בגלל מספר סיבות ובהן: שיקולים אסתטיים, שיקולים חברתיים ושיקולים אישיים. הניתוח מבוצע במרפאות כללית אסתטיקה בקריון, בחיפה, בעפולה, בחדרה ובנתניה.

* ד"ר אריאל שוורץ הבעלים ומנהל מקצועי של המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בקרית ביאליק לא נח לרגע. רק השבוע חזר מארה"ב שם נהנה מטיול מפנק במיוחד עם משפחתו ובארץ חיכה לו אלעד הרוש הבעלים של יהלי תקשורת והשניים נסעו ישירות לאולפני הרצליה. לדבריו של אלעד משהו חדש מגיע ויש בהחלט למה לצפות.

לא נח לרגע. ד"ר אריאל שוורץ ואלעד הרוש באולפני הרצליה (צילום: יהלי תקשורת)
לא נח לרגע. ד"ר אריאל שוורץ ואלעד הרוש באולפני הרצליה (צילום: יהלי תקשורת)

* בית החולים כרמל היה הראשון מבין בתי החולים של הכללית לבדוק ולנסות את תפקיד מנהלן המיון. היום כבר אף אחד לא מבין איך אפשר היה בלעדיו. מנהלן המיון הוא הציר המרכזי בחדר המיון דרכו עוברים כל המאושפזים בדרכם לבדיקות, צילומי רנטגן, הזמנת רופאים יועצים, קשר לבנק הדם ולמעבדות, ועוד. מי שעושה את התפקיד הזה בהצלחה מדהימה ובכישרון רב היא דקלה עטיה מנהלנית המיון שזכתה אחרי תקופה של עבודה במיון כעובדת זמנית להתקבל למשפחת העובדים הקבועים של כרמל.

* חוף ימית קיץ 2015, החוף היפה בישראל מציע מוזיקה ואוכל משובח עם חוויית בילוי לכל המשפחה. אל תפספסו: בימי ראשון וחמישי ליין קריוקי ובשישבת מסיבות חוף אז בואו גם אתם לראות ולהיראות.

* חדש בקריות – סניף של מאפיית פת לחם ברבמ"ד ק.מוצקין. חוויית קנייה במקום מעוצב עם מאפים מיוחדים טריים יום יום, קישים, לחם פרנה מרוקאי, לחמי שום, זיוות, פוקצ'ות, עוגות, עוגיות ועוד ועוד. הזמנות מיוחדות לכל סוגי האירועים, ובקרוב ארוחות בוקר מפנקות. לרגל הפתיחה מבצעים מיוחדים בפת לחם רבמ"ד, טעמים ואיכות ללא פשרות.

* רחל פינטו, מנהלת ההכנסות והגבייה בבית החולים כרמל חיתנה בשעה טובה את בנה אביעד. לחתונה שנערכה ברוב פאר והדר באולמי נוביה הגיעו יותר מ-600 אורחים וההפקה הייתה מפוארת במיוחד. החתונה שנערכה בט"ו באב, עטפה את כל האולם בלבבות אדום ולבן כשהזוג המלאכותי נכנס לחופה עם השיר של שלומי שבת " בראשית עולם". לחתונה הגיעו ושמחו את רחל והזוג כל מחלקת כספים של בית החולים עם המנהלת לימור איפרח ועוד חברים וקולגות שרקדו עד השעות הקטנות של הלילה.

רחל פינטו מכרמל עם הבעל והזוג הטרי (צילום: אלבום משפחתי)
רחל פינטו מכרמל עם הבעל והזוג הטרי (צילום: אלבום משפחתי)

* עוד לקוחה מרוצה שלחה ליהודית מבוטיק יהודית סטיילינג הודעות ומסרונים עם הכרת תודה על התאמת לבוש לאירוע הבריתה של בתה. ועכשיו חגיגת מבצעים: מחירי חיסול גם על שמלות ערב, ולרגל השקת הקולקציה חיסול מלאי קיץ 2015 עד הפריט האחרון, לדוגמה: מכנסיים וחולצות של מיטב היצרנים ב-50 שקלים.

*  אצל ד״ר ענת פאפורה בעלת הקליניקה לרפואת שיניים עם מיטב המומחים תרגישו חופשי לחייך ולרגל חגיגות חצי היובל,  צרו קשר ותאמו פגישה כי עכשיו יותר מתמיד טיפולי שיינים בהישג ידך. ד"ר ענת פאפורה מוכיחה פעם אחר פעם שידיה ידיי אומן והיא מודיעה לקהל לקוחותיה הרחב שעכשיו ניתן לבצע טיפולי שיניים בעד 60 אלף שקלים באמצעות חברת מימון ישיר ב-60 תשלומים ובנוסף לקבל תעודת אחריות.

* עונת האירועים החלה ולבוטיק פסי בחיפה (רחוב מאפו 2) הגיעו קולקציות חדשות, במגוון דוגמאות וצבעים של שמלות לאירועים מלונדון, פריז, מילאנו וניו יורק, במחירים אטרקטיביים במיוחד. מומלץ.

קולקציות חדשות במחירים אטרקטיביים בבוטיק פסי (צילום: ניסן פוליאקוב)
קולקציות חדשות במחירים אטרקטיביים בבוטיק פסי (צילום: ניסן פוליאקוב)

* נפתח חדש בוטיק אסתטיקה ויופי העונה לשם SLIM&BEAUTY. הטיפולים במקום מתבצעים בטכנולוגיה חדשנית בתחום האסתטיקה בעזרת מכשירי SYNERO CANDELA. בין הטיפולים אפשר למצוא הסרת שיער ללא כאבים, טיפול בכתמי פיגמנטציה ונימי דם בעור הפנים, מיצוק עור הפנים והשבת מראה חי, קילוף עמוק – חידוש תאי עור הפנים, הצרת היקפים והמסת שומן, העלמת צלוליט בגוף ופירוק שומן – לא פולשני. לרגל הפתיחה: המבצעים סדרת טיפולים יקבלו במתנה מסאז' גוף מפנק.

* ברחוב האיצטדיון בקרית חיים  נמצאת חנות המפעל של צבעי דלוקס, צבעים איכותיים ביותר בייצור ישראלי ועם תו תקן. אז אם אתם לפני צביעה של הבית, העסק או כל מבנה, שווה להיכנס למקום וליהנות ממחירי מבצע לרגל הפתיחה. במקום גם חומרי בניין וכלי בית.

*  בת-אל פאפורה, בתה של ד"ר ענת פאפורה, בעלת רשת מרפאות שיניים, מגיעה ישירות מת"א לאחר שחצתה את המופע ה-100 עם אלפי צופים נרגשים. המופע "אני בת-אל" שיתקיים ביום ראשון, 30 בחודש, בשעה 20:30 בתיאטרון הצפון. זהו מופע יחיד, חגיגה מוזיקלית וסטנדאפ דוקומנטרי. בת-אל: "אני אשה שונה בחברה נורמטיבית כביכול שבמקום להתחבא בוחרת לשים את עצמי במרכז הבמה, באור הזרקורים ולככב". מסע בין תחנות חייה של השחקנית בת-אל בדרכה להגשים את חלומה ולהיות שחקנית מצליחה תוך כדי התגברות על דעות קדומות סטיגמה ודחייה.

חצתה את המופע ה-100. בת-אל פאפורה (צילום: מאשה מחלינובסקיה)
חצתה את המופע ה-100. בת-אל פאפורה (צילום: מאשה מחלינובסקיה)

* אצל משה ושלומי בשניצליה בקרית מוצקין תוכלו למצוא את כל סוגי השניצל בטעמים מיוחדים מאוד וטריים יום יום. שלומי מבטיח שתתמכרו מהביס הראשון. בדוק.

* בסלטק חנות הסלולר המובילה בקריות תוכלו למצוא את המחירים השווים במיוחד וגם מעבדת תיקונים מקצועית בה עובדים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. באחריות.

מחירים שווים ומקצועיות. שי ואור מחנות הסלולאר סלטק (צילום: עצמי)
מחירים שווים ומקצועיות. שי ואור מחנות הסלולאר סלטק (צילום: עצמי)

* בעוד כשבועיים זה קורה. מוצ"ש, 29.8, Mystery of the Dance, מופע ריקוד אירי ייחודי ומושקע בניחוח בינלאומי מגיע לתיאטרון הצפון המופע יסחוף אתכם לתוך עלילה שבמרכזה משולש אהבה רומנטי וכוחות אופל שמאיימים על היקום. את מופע הריקוד האירי האינטראקטיבי יצר יאיר ורדיגר, הישראלי היחיד שרקד עם הלורד אוף דה דאנס, והיחיד שהקים את האקדמיה הישראלית לריקוד אירי. בואו להתאהב בקסם האירי.

* חדש בקרית חיים. שיפודי הטלה – מסעדת בשרים על האש. עמית הבעלים, נצר לשושלת ארגנטינאים הידועים באהבתם לבשרים על האש, פתח מסעדה מעוצבת בטוב טעם והביא עימו את הכישרון והאהבה למטבח. הטעם משובח, הטריות והאיכות מעל הכל והשירות חגיגה. אצלנו הטעם מדבר. תגיעו, תבינו. שד' דגניה 30 ק.חיים מערבית.

* וליד מאור וקור חשמלאות רכב ושטיפת רכב ויחיאל ממוסך צמרת נתפסו בעדשה ברגע של הפוגה בין הלקוחות הרבים. במקום מכונה לשטיפת רכבים מיוחדת במחירים שווים.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות