fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נטלי דדון רמזה שהיא רוצה טבעת

הדוגמנית נטלי דדון, שתחגוג בקרוב יום הולדת 30, נבחרה להצטלם כדוגמנית השער של מגזין האופנה והלייף סטייל "טרנדי"

נטלי דדון לטרנדי, צילום דודי חסון

הדוגמנית נטלי דדון, שתחגוג בקרוב יום הולדת 30, נבחרה להצטלם כדוגמנית השער של מגזין האופנה והלייף סטייל "טרנדי", של קניוני מליסרון והפקתו תהיה בסימן הג'ונגל. המגזין יופץ בקניונים: הקריון, בקריית ביאליק, הגרנד קניון בחיפה, קניון רחובות והקניון הגדול בפתח תקווה.

דדון סיפרה שבימים אלה היא משיקה קו בגדי ים, שישווק באתר מיוחד. דדון היא מולטי טלנט היא גם תעצב את ליין בגדי הים, גם תשווק אותם וגם תדגמן. מסתבר שהיא השקיעה בקו בגדי הים, כ – 300 אלף שקלים.

עוד סיפרה דדון שבקרוב תחגוג יום הולדת 30 והיא מתכננת חגיגה גדולה יחד עם חברים, כמו כן היא מתכננת מיד עם סיום המסיבה בתל-אביב לקחת את החברים לטיול בדרום הארץ ולהפתיע אותם בחוויה חד פעמית, כולל לינה בשטח. מי שעוד יחגוג יום הולדת ממש שבועיים אחריה הוא בן הזוג חמי בר-אל שיחגוג 40. דדון הבטיחה שהיא הולכת להפתיע אותו ובגדול.

שנשאלה דדון מה היא רוצה למתנת יום ההולדת, היא רמזה שתשמח לקבל טבעת. כמו כן סיפרה שהיא חולת קניות והמקום האהוב עליה לקניות הוא הקריון.  את  דדון תוכלו לראות במהלך חודש יולי מככבת במגזין האופנה והצרכנות "טרנדי", Aיופץ בחודש בקרב ארבע מאות אלף קוראים ברחבי הארץ ויכלול בין היתר: כתבות אופנה בכיכובה, השקות קולקציות קיץ 2013, הפקות אופנה, תוכן מערכתי בנושאי צרכנות ולייף סטייל, מבצעי אופנה ועוד.

נטלי דדון לטרנדי,  (צילומים: דודי חסון)
נטלי דדון לטרנדי, (צילומים: דודי חסון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות