fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי כמעט נזקקה למד"א כשראתה את טום ג'ונס?

צילום: אורית פניני

תגידו "היי, כמה את יפה בחום הזה" לניקול מיסניק, רק בת 19 מקרית אתא, שהשתתפה בהפקת ביוטי. איפור: סיוון צורי סטיילינג: ספיר טרוצקי שיער: קרן דניאלי צילום: ליאור לייבוביץ

 

עדינה מורגן מקרית אתא נסעה לצפות באליל נעוריה טום ג'ונס מופיע בתל אביב. מה שהיא לא ידעה, שהבן שלה אורן דאג שאחרי ההופעה היא תיכנס אל מאחורי הקלעים ותזכה לפגוש בג'ונס. היא הגיעה אל מאחורי הקלעים וכמעט התעלפה כשג'ונס הגיע, אבל לפחות הספיקה לייצר תמונה משותפת. הכי לפעמים חלומות מתגשמים.

צילום: אורית פניני
צילום: אורית פניני

איך שהסתיימה שנת הלימודים, התייצבה המורה מעיין קרמונה מתיכון קרית חיים, מתחת לחופה, לצדו של בן זוגה יאיר מלול. לחתונה שהתרחשה בבקתה ביער, הגיעו מאות אורחים, ביניהם: ד"ר קרן אור חן, ד"ר דני פלד, אלי שחרית, רם לסרי, ציפי ויונה חורש וכמובן הנהלת ומורי תיכון קרית חיים, ששמחו על ההזדמנות לחגוג את היציאה לחופש הגדול. ועכשיו אתם: שיהיה בשעה טובה.

צילום: שיצו צלמים
צילום: שיצו צלמים

התזונאית ומאמנת הכושר ליאור ברוך חגגה יום הולדת, אז אמא צילה הפיקה לה סוף שבוע ארוך של בילויים ושופינג בברלין. אחרי יומיים של קרחנה, הצטרפו אל השתיים נילי פנחסי ובנה עמית בן עמרה וביחד, המשיכו לקרוע את העיר. הכי לפנק, לפנק, לפנק.

צילום: עצמי
צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות