fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יין, בשרים וקסמים

הופעות חלומיות לילדים, יקב משובח, חגיגת בשרים והזמנה לכדורגל. כדאי שתקראו על כל המקומות והאירועים החמים בקריות

* מועדון הכדורסל מכבי קרית חיים מזמין אתכם להצטרף לעונת הפעילות 2015/16 וללמוד את יסודות משחק הכדורסל, שיפור קואורדינציה, יכולת ריכוז וחינוך לערכים. יום רישום וחלוקת ציוד ייערך בתחילת חודש ספטמבר. בואו להיות חלק ממועדון גדול ןמבית הספר לכדורסל לגילאי 4_5, ילדי גן חובה ומוכנות לכיתה א. כמו כן בבית הספר קבוצות ליגה מכיתות ה'- י'. אל תפספסו.

שחקני קבוצת קטסל ב בהנהלתו של איציק אוחנה מאמן הקבוצה (צילום: עצמי)
שחקני קבוצת קטסל ב בהנהלתו של איציק אוחנה מאמן הקבוצה (צילום: עצמי)

* תרשמו לפניכם כי לא כל פעם נופלת ברכה משמים: שלומי מברוקלין מודיע: למסירה מועדון ברוקלין כולל כל הציוד, כולל שני ליינים. המקום מאובזר קומפלט, פרטים נוספים בפרסום במדור הספורט. המערכת מאחלת לשלומי בהצלחה בהמשך דרכו.

* בלהיט בראש ברבמ"ד מבצעים חמים אש לקניית ציוד חזרה לבית הספר. ועכשיו, לחגיגת המבצעים מצטרף סניף כוכב בקרית ביאליק. עוד בחנות, מבחר מתנות ייחודיות ממיטב המותגים המובילים לילדים וחולצת בית ספר עם הדפס במתנה על כל קנייה מעל 150 שקלים. לעוד מבחר מבצעים סורו למודעה בעכבר.

קובי עזריאל מלהיט בראש ברבמ"ד עם העובדות החייכניות (צילום: עצמי)
קובי עזריאל מלהיט בראש ברבמ"ד עם העובדות החייכניות (צילום: עצמי)

* ביום שלישי בשבוע שעבר הגיעה השחקנית יובל שרף לעופר גרנד קניון חיפה לצילומי קמפיין טלוויזיה לקבוצת קניוני עופר, לקראת ראש השנה. את פני הפרזנטורית קיבל מנכ"ל הקניון ישראל סביון בחנות המשביר לצרכן בקניון.

* הילה וגדי ילר מהגימנסיון יצאו לחופשה חלומית בתאילנד לאחר עונה עשירה בחוגים ובפעילויות של התעמלות מכשירים ואקרובטיקה בכל הקריות. אנחנו נמתין להם שיחזרו ישר לתחילת שנת הלימודים וישר להרשמה לחוגים לשנה הקרובה. לפרטים נוספים: 052-3345591.

* כוכב הילדים של הקריות "המופע של רפי" מפיק מופע חדש ומדהים של קסמים ולהטוטים לילדים ולכל המשפחה ובקרוב קרוב גם יוצא דיסק שירים לילדים. רפי מזמין אתכם לקייטנת רפילנד בה נותרו מקומות אחרונים. פרטים נוספים גם על המופע בעכבר ילדים.

* שרון ויפעת גרוטס מדבי פרחים נתפסו בעדשה של המדור במסיבת יום ההולדת ה-30 של יקב תשבי שנערכה ברוב פאר והדר ביקב בבנימינה עם הרבה יין משובח, ברביקיו דרום אמריקאי ואירוח למופת עם מיטב התוצרת של היקב.

 יפעת ושרון דבי פרחים עם המארח יונתן תישבי (צילום: עצמי)
יפעת ושרון דבי פרחים עם המארח יונתן תישבי (צילום: עצמי)

* במסעדת הבשרים אווזי בחוצות המפרץ השתדרגו עכשיו בחדר vip שמכיל מקומות למוזמנים עד 50 איש אז בואו לחגוג ימי הולדת, מסיבות ועוד. מהרו להזמין מקום.

* הכירו את שירי כהן הבעלים של נגריית יגל שנתפסה בעדשה שלנו בהפתעה באמצע הכנות להזמנות של עוד לקוחות מרוצים. להזמנות התקשרו 050-7422233.

* ההופעה של שירן סנדל בעזריאלי קרית אתא הייתה חלומית. אלפי ילדים מילאו את הקניון לראות את הכוכבת האהובה שלהם. לקרית אתא נהרו ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ ונהנו מאטרקציות שונות בקניון. שירן סנדל אף זכתה מהם למתנות נדירות. נתראה ביום ראשון עם הכוכבות נוי והדר, בשעה 17:30, בעזריאלי קרית אתא.

אלפי ילדים בהופעה של שירן סנדל בעזריאלי קרית אתא (צילום: עצמי)
אלפי ילדים בהופעה של שירן סנדל בעזריאלי קרית אתא (צילום: עצמי)

* המנצח מוטי איינס מנכ"ל התזמורת הסימפונית חיפה, וחברו הקרוב מנכ"ל חברת ערים לשעבר וסגן ראש עיריית קריית ים לשעבר מוריס איבגי, נצפו סועדים בבית הקפה ומסעדה "רפאלו" – איטלקית חלבית כשרה ונהדרת הנמצאת בקריון שבקרית ביאליק. המסעדה מביאה אל תושבי הקריות ומטיילי הצפון את כל הנאות ארץ המגף, בתוספת נגיעות ישראליות של אותנטיות מקומית. כשמתחשק איטלקית לכו לשם. השניים תפסו את בעל המקום חיים, בעיצומן של ההכנות לקראת הפקת תפריט חדש והתפנקו בארוחת בוקר כיד המלך.  יש לציין כי השניים העניקו גם טיפ יפה למלצרית.

* עונת האירועים בעיצומה והלו"ז של המדור עמוס בבר מצוות, חינות וחתונות. המדור מצא בפי אם ספא בקניון עזריאלי קרית אתא מבצע הורס במיוחד לחודש אוגוסט שמשאיר את הפריזורה במקום. אז ככה: צבע, תספורת ופן ב-190 שקלים במקום 330 שקלים, תספורת ופן ב-90 שקלים במקום 150 שקלים, החלקת ג'ל קרטין ב-390 שקלים במקום 1000 שקלים. שיהיה רק בשמחות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות