fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טומי ואיילה מדגמנים נישואים

איילה רשף וטומי אלתגר מספרים על חיי הנישואים, על העסק החדש שעתיד להיפתח ושהם מחפשים לרכוש דירה. את טומי ואיילה תוכלו לראות במהלך חודש מרץ מככבים במגזין האופנה והצרכנות "טרנדי" של הקריון
טומי אלתגר ואיילה רשף, צילום דודי חסון (Custom)

הנשואים הטריים, איילה רשף וטומי אלתגר, הגיעו בסופ"ש האחרון לסטודיו של צלם האופנה דודי חסון, במסגרת צילומי השער למגזין האופנה והלייף סטייל "טרנדי", של הקניונים: הקריון, בקרית ביאליק, הגרנד קניון בחיפה, קניון רחובות והקניון הגדול בפתח תקווה.

הזוג הטרי, סיפר ביום הצילומים על העסק החדש שהם עתידים לפתוח בקרוב: מרכז להעצמת ילדים ונוער שמשלב חוגים ייחודיים שמטרתם חיזוק הביטחון העצמי והעצמה. את הרעיון הגה טומי שעובד עם ילדים בימים אלו בהדרכת קפוארה.

טומי אלתגר ואיילה רשף, צילום דודי חסון (Custom)

השניים הפגינו זוגיות מדהימה ופרגנו אחד לשנייה על סט הצילומים וגילו שאין "בוס" בבית ושהם מחלקים את עבודות הבית בין שניהם. איילה אחראית על הניקיון וטומי אחראי על הכביסות ועל הכלבה של שניהם.

עוד ספרו השניים, שהם מחפשים לרכוש בימים אלה דירה במרכז הארץ וממש לא ממהרים "להיכנס להריון". לגבי תשובה לשאלה: איך זה להיות נשואים? ענו- "ממש אותו הדבר, השינוי היחידי הוא שחיי הנישואין נותנים הרבה יותר בטחון ורוגע וכנראה שהשינוי יגיע אחרי שיגיעו ילדים".

טומי אלתגר ואיילה רשף לטרנדי ( צילום דודי חסון)

את טומי ואיילה תוכלו לראות במהלך חודש מרץ מככבים במגזין האופנה והצרכנות "טרנדי", אשר יופץ בחודש בקרב ארבע מאות אלף קוראים ברחבי הארץ ויכלול בין היתר: כתבות אופנה, השקות קולקציות אביב- קיץ 2013, הפקות אופנה, תוכן מערכתי בנושאי צרכנות ולייף סטייל, מבצעי אופנה ועוד.

אילה וטומי בצילומים (צילום אסף לב)
(צילום דודי חסון)
( צילום דודי חסון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות