fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתום בנשיקה

 עידן מזרחי וכנרת יצחקי צילום: וניל בטעם
 עידן מזרחי וכנרת יצחקי צילום: וניל בטעם

תכירו את שובל ביטון, רק בת 15 וחצי מקרית אתא, שחולמת להיות דוגמנית, אבל בינתיים, בשעות הפנאי היא מבזבזת כסף על בגדים ומתעסקת בקוסמטיקה.

אביהו פלס ואושרית בן חמו, שיעמדו בשני הקרוב מתחת לחופה באולמי הינומה, חגגו השבוע את טקס החינה באירוע שלא היה מבייש גם את החתונה עצמה. לאירוע, שהתקיימה באולמי לבן, הוזמנו 200 מבני המשפחה הקרובה והחברים, שהופתעו לגלות באולם את להקת "שפתיים" מראה להם איך עושים שמח. על החינה עצמה הייתה אחראית לא אחרת מכוהנת החינות מחצור מגי צמח. מחאו כפיים: אושרי אטיאס, שלומי טברו, מתן ולי אבני, ברוך גורדצקי, ג'קי פלס, דוד קריספל ועוד. ועכשיו אתם: קולולו. צילום: שחר גל

שובל ביטון עיצוב שיער: עלי סלון הקריה,  צילום: מוטי וולמן
שובל ביטון עיצוב שיער: עלי סלון הקריה, צילום: מוטי וולמן

מהנדס עיריית קרית ביאליק לשעבר סימון גרימברג ורעייתו מוניקה חיתנו בערב הסילבסטר באחוזת סנדרין את בנם רן עם מיכל אסולין. הורים החתן הנרגשים, יחד עם הורי הכלה מירי ואבי אסולין ואחותו של החתן, אלה גרימברג זילברמן, עמלו על הפקת החתונה במשך חודשים ארוכים, מאחר שהחתן והכלה הם סטודנטים לרפואה ברומניה. הביאו צ'קים: ראש העירייה אלי דוקורסקי, ליאור טרגן, יוסי אזריאל, השחקן נאור זילברמן, מבקר העירייה אייל לוי ועוד. היה שמייח.

תכירו את יעל פרץ, רק בת 12, תלמידת בית הספר גבעת רם בקרית אתא, שהוכתרה כנואמת הצעירה הטובה ביותר בתחרות ״רוטרי הנואם הצעיר״ של מועדון קישון. פרץ הצליחה לגבור על שאר התלמידים ובקרוב תשתתף בתחרות שתתקיים באשכול חיפה, בה יתחרו שבעת הזוכים במקומות הראשונים על ייצוג בתחרות הארצית בין כל מועדוני רוטרי בישראל. עכשיו אתם: שאפו.

חבר מועצת העיר קרית אתא רועי בן שלוש, התעורר בשבת האחרונה והחליט לעטוף בבגדים חמים את אשתו אנסטסיה ואת שני ילדיו, והמשפחה שמה את פעמיה לשלג ברמת הגולן. אחרי שבנו בובות שלג, התפנו להנציח את המעמד. לבן משהו. צילום: עצמי

רן עם מיכל אסולין: צלמוס סטודיו נייד לאירועים
רן ומיכל אסולין  (צילום: צלמוס סטודיו נייד לאירועים)

גם עידן מזרחי וכנרת יצחקי בחרו להינשא בליל הסילבסטר ובכך סיפקו לבני המשפחה וחבריהם סיבה מושלמת למסיבה. את החופה באולמי הקאלה עיטרו הספרות 2016, ואת הספירה לאחור, ביצע הזוג הצעיר מעמדת הדי ג'יי. זה נגמר בנשיקה. עכשיו אתם: שיהיה בשעה טובה.

ואם כבר סילבסטר, אז בחמישי האחרון, למרות הקור העז, הגיעו למסעדת הבלאק בקניון הסינמול מאות אנשים, כדי לחגוג את קבלת השנה האזרחית החדשה. אבל מה, רגע לפני שכל ההתרחשות עמדה להתחיל, הודיעו הכנריות שאמורות היו לבדר את החוגגים, שהן תקועות איפשהו ולא יוכלו להגיע. הבעלים שלומי פורמן לא איבד עשתונות ופנה לסיון קסטיאל ומוטי איינס, שבכוחות משולבים הצליחו להביא למסעדה את הזמרת מאי ספדיה, החיפאית שכבשה את במת "אקס פקטור" בין החוגגים: ד"ר נתן פורמן ובת זוגו, אסנת ודודו שגיא ועוד רבים וטובים. היה שואו.

 עידן מזרחי וכנרת יצחקי צילום: וניל בטעם
עידן מזרחי וכנרת יצחקי צילום: וניל בטעם

המפיק עופר אוחיון ורעייתו רוית השיקו במוצאי השבת האחרונה את יורש העצר, נועם באירוע מרגש במיוחד באולמי כינורות. במהלך הערב, התיישב אוחיון בעמדת המתופף ליד התקליטן גל אלקלעי והראה לכולם איך צריך לתופף, זכר לתקופה שתופף עם החברים של נטאשה בתחילת דרכם. באו לברך: ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור, סגנו אלי כהן, ז'אנו פלס, ניסים צרפתי, עודד דונייץ, עו"ד אלון סיסו ורעייתו ורד, עופר אוירכמן ועוד.

דנה נחמני האטרקטיבית החליטה לפנק את עצמה לקראת השנה האזרחית החדשה בטיפול בוטוקס. כמה ימים אחרי, בתחילת השבוע, הגיעה לקרית הממשלה לצורכי סידורים ונתקלה במאבטח שתהה בקול אם היא נערה לפני גיוס.

דנה, קיבלת הנחה על הגיל?
"גאון מי שהמציא את הבוטוקס".

עופר אוחיון ורעייתו רוית  צילום יוסי גנון
עופר אוחיון ורעייתו רוית  צילום יוסי גנון

 

הזמרת אור אדי שחררה לאוויר העולם השבוע את הסינגל החדש שלה "רחוק מכאן", בדיוק ביום בו המנהל שלה אסי לביא חגג יום הולדת ויום נישואים ראשון. הכי מתנת יומולדת שווה.

מנהל יחסי הציבור ויועץ התקשורת של מאור אדרי, רגב הוד ועוד רבים וטובים, הלוא הוא משה זיו מקרית אתא, נפרד לאחרונה מארוסתו ומצא דירה חדשה בעיר. בקרוב הרווקות יוכלו להידפק על דלתו, למרות שלפי הלחשושים יש כבר אחת מעניינת במיוחד באופק.

משה זיו צילום: יאן קוטליארוב
משה זיו צילום: יאן קוטליארוב

הזמיר מקרית ים, רז חזות, הופיע בשבוע שעבר בפאב הבאר בקרית חיים. איתו הגיעה גם אשתו לעתיד אורפז, שקלטה במהלך ההופעה, בחורה בשנות ה~20 לחייה, שנועצת מבטים בחזות. לא אחת כמו אורפז תוותר, היא ניגשה אל הבחורה ולאחר דין ודברים הבינה שהיא רק מעוניינת להיות האמרגנית שלו.

דודו ותלמה אוטמזגין הוזמנו לאירוע יוקרתי שקיימה חברת נספרסו עבור החטיבה העסקית שלהם. על האירוע היוקרתי ניצח לא אחר מהשף, אף הוא צפוני במקור, מאיר אדוני. 
משה אלול נפגש בניו יורק עם מעצב השיער שוקי זיקרי, ובתום הפגישה הוחלט, כי זיקרי יהיה הפרזנטור הרשמי של החברה בניו יורק.

חמישי, ערב הסילבסטר. במקום להתנשק עם מישהו, נסעה הדיווה קים קונקשיין לאסוף את ידידה בן לאון משדה התעופה בן גוריון ומיהרה לחזור לצפון, להופעה בנהריה. אחרי שסיימה לתור את ישראל, המשיכה למסיבה פרטית בחדרה, ובסוף-בסוף, לאחר שתשו כוחותיה, חזרה לקריות, לחגוג את כניסת השנה האזרחית החדשה יחד עם חברותיה מאיה ואתי אסיס.

הבמאי הקרייתי גל חיון טס לארצות הברית לשהייה ממושכת. בהודעת ווטסאפ הודיע למכריו, שלמרות שהוא לא באזור החיוג של ישראל, ניתן לחייג ולהשיג אותו כל הזמן. שתדעו.

אופק שושן, מי שעד לא מזמן היה הבעלים של קפה קפה בקרית ביאליק, המשיך לעסק הבא ופתח באח"י אילת את הפיצוציה פינץ'. מברוכ.

קצת לפני שחיפשתם פרטנר להתנשק איתו בערב הסילבסטר, התעופפה לה ליאת אוטמזגין להולנד, כדי לבחור קולקציה של רהיטים ואקססוריז לבית לשנה החדשה.

אייל קיציס הגיע, כאחרון האדם, ליהנות מהופעתו של הזמר שלומי שבת בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין. מנכ"לית ההיכל, דפנה צורי, הזכירה לקיציס, שבעוד חודש וחצי, תככב גיסתו שיר מורנו במחזמר "מרי לו" והזמינה אותו לצפות במופע. ברור שהוא הבטיח לבוא.

כשהיועץ העסקי יואל סולם פיתח מודל חדש להנעת עובדים, במסגרת הדוקטורט, הוא לא חשב שיזכה להכרה בינלאומית, אבל החיים מכינים לנו הפתעות, ובינתיים המודל הוצג בפני האיחוד האירופי וסולם הוזמן להציגו בכנס בינלאומי בחו"ל. השבוע, הוא קיבל הזמנה לכתוב מאמר לכתב עת אקדמי בינלאומי. הכי כבוד.

 דודו ותלמה אוטמזגין  צילום עצמי
דודו ותלמה אוטמזגין

מעצב השיער אלי קפלוטו חגג בשישי האחרון את יום הולדתו ה-40 בסופשבוע בצפון שכולו פינוקים. זה התחיל בצימר וילה ריזורט במושב כינרת עם אשתו אורטל, המשיך במסאז'ים מפנקים והסתיים בארוחה מפנקת במסעדת השף צל התמר. המדור מצטרף לברכות.

אם לא מצאתם אותה, אז המתקשרת ריקי קיטרו טסה לשבועיים בעיר האהובה עליה בעולם, פריז, רק כדי ליהנות מהשלג והאורות בזמן כניסת השנה האזרחית.

בחמישי שעבר חגג נדב אבוקסיס את הסילבסטר עם מופע הסטנד אפ שלו בתיאטרון הצפון כמיטב המסורת. בתום המופע הפציעו לגרין רום, מאמן נבחרת ישראל לשעבר אלי גוטמן ורעייתו סמדר. אממה, אבוקסיס לא זיהה את הפרסונה, מאחר שאין לו כל זיקה שהיא לכדורגל. אחרי שיחה ערה בין השניים, סופסוף נפל לאבוקסיס האסימון כשזיהה את גוטמן כפרזנטור של ארוחות הבוקר ברשת בתי הקפה גרג.

 

הודעה לנשות הקריות: בטוח שלא הפסדתן את העובדה שעדי ויצמן אסולין הכניסה בשבוע שעבר לסטודיו שלה את הדבר הכי לוהט שיש: ריקוד על עמוד. הכי לוהט.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות