fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיות וחיוכים

החומוס הכי טעים בקריות, הצגה משובחת, מבצעי חזרה ללימודים והמון הנחות שוות ממתינות לכם

* מארינה מקסימיליאן בלומין הגיעה בשבוע שעבר יחד עם בן הזוג גיא מנטש להופעתו כחלק מהצמד "גיא ויהל" בסטריטמול ברמת ישי. להופעה הגיעו גם מעריצים רבים של הצמד שנהנו מהופעה חיה, כחלק מהופעות הקיץ הרבות המתקיימות בכל יום חמישי בסטריטמול, גם בחודש אוגוסט הקרוב – הכניסה חופשית.

מרינה מקסימיליאן בלומין נהנית בהופעה של גיא ויהל בסטריט מול ברמת ישי  (צילום: יוסי גלובה)
מרינה מקסימיליאן בלומין נהנית בהופעה של גיא ויהל בסטריט מול ברמת ישי (צילום: יוסי גלובה)

* בסליפי באזור התעשייה קרית ביאליק, חרושות 82, מייצרים עבורכם את המיטות הכי נוחות ויפות והכל כמובן תוצרת ישראל. אז מהרו לחדש ולפנק את הילדים לפני החזרה ללימודים.

 

* מילופארם, הפארם הפרטי שנותן לכם הרבה יותר, יצא עכשיו במבצע אוגוסט חם במיוחד. עשרות מוצרים במחירים שלא היו באזורנו. בשמים לאישה ולגבר, מוצרי טבע, מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, מכשירים חשמליים לטיפוח ועוד. מילופארם, דרך עכו מרכז צבר ק.ביאליק. פתוח כל יום עד השעה 23:00 וגם במוצ"ש. שווה ביקור.

* בהום סטייל החנות לטקסטיל יצאו במבצע לשבוע ימים בלבד. כל החנות ב-50 אחוזי הנחה וזאת לרגל החלפת הקולקציה. במקום מבחר גדול ואיכותי של מצעים, שמיכות, כריות שינה, כריות נוי, מגבות, מפות, שטיחונים ווילונות. הום סטייל מרכז ביג ק.אתא.

* בבוס לייבוא ריהוט גן תמצאו תצוגה ענקית של ריהוט גן צבעוני במיוחד במקום תוכלו למצוא גם מנגלים מיוחדים, בארים, פינות אוכל, סלונים ועוד, והכל במחירים ללא מתחרים והשירות ברמה אחת מעל כולם. תבדקו אותנו.

* בקארין המימד הרביעי תוכלו למצוא את כל ארונות ההזזה האיכותיים בכל הגוונים והמידות לפי צורכי הלקוח ובמחירים ללא תחרות. אצלנו תקבלו את השירות והאיכות הכי טובים שיש, כי אצלנו הלקוח הוא החשוב.

* ראו זאת כהזמנה אישית: ישירות מהקאמרי מגיעה בת-אל פאפורה, בתה של ענת פאפורה בעלת רשת מרפאות שיניים, למופע מעורר השראה "אני בת-אל" בתאריך 30.8 בתיאטרון הצפון. מדובר במופע יחיד, חגיגה מוזיקלית וסטנדאפ דוקומנטרי. מסע בין תחנות חייה של השחקנית בת-אל פאפורה בדרכה להגשים את חלומה ולהיות שחקנית מצליחה. תוך כדי התגברות על דעות קדומות, סטיגמה, ודחייה ובעזרת הרבה כריזמה ואמונה עצמית, היא הופכת לאשה עצמאית, יוצרת ומאושרת.

בת-אל פאפורה במופע מעורר השראה "אני בת-אל" בתיאטרון הצפון (צילום: מאשה מחלינובסקיה )
בת-אל פאפורה במופע מעורר השראה "אני בת-אל" בתיאטרון הצפון (צילום: מאשה מחלינובסקיה )

* גם החברים היקרים מבית אלדן גילו איפה יש את החומוס הכי טעים בקריות והגיעו להתפנק בחומוס אבו מרון סניף קריות.

* שמוליק חיים מנהל אולם התצוגה ומנהל המכירות של קיה צפון בשדרות ההסתדרות מזמין אתכם להתרשם מהקיה סורנטו החדשה 2015 עם כל התוספות המפנקות. שמוליק וצוות המכירות האדיב ממתינים לכם.

* בהשראת ט"ו באב, עזריאלי קרית אתא משתף בלוק רומנטי בצבע אדום, הצבע הדומיננטי לקיץ 2015. בתמונה חלוק ערב אפרודיטה: 399 שקלים.

* הפנינג חדרה ללימודים בקניון עזריאלי קרית אתא ייפתח ביום ראשון 9 באוגוסט ועד יום שישי 14 באוגוסט עם מבצעים שווים במיוחד.

* רוכשים ב-299 שקלים בחנויות הקניון ומקבלים לבחירה: מארז כלי כתיבה מקרביץ, מגבות אוכל בורדינון, שתי חולצות בית ספר איכותיות ברשת AVG, נעלי מזוזה ג'לי ברשת ברמא, בדיקת ראייה ללא עלות באופטיקנה, מגוון בקבוקי אלומיניום לילדים בטויס אר אס, חליפות גן לבנים ובנות ברשת סולוג, חולצות בייסיק לילדים במגוון מידות וצבעים ברשת פוקס, מערכת שעות עם תמונה של הילדים בחנות הלד, תיק בית ספר לבני נוער ברשת תיק התיקים, כובע, נרתיק או משקפיים ברשת ספרינג.

* חוג החיות בקניון עזריאלי קרית אתא הפך ללהיט בכל רחבי הקריות. אורית בק מנחת פינות היצירה ומוטי המדריך בהפנינג חיות מידי שני בבוקר ב~10:00 ו-12:00 ואחה״צ: 17:00-19:00. הילדים נהנים מחוויה, מהאכלת ארנבים ועוד. שווה ביותר.

האחיות המתוקות שקד ושיר בחוג החיות בעזריאלי קרית אתא (צילום: עצמי)
האחיות המתוקות שקד ושיר בחוג החיות בעזריאלי קרית אתא (צילום: עצמי)

* רשת מסעדות בשרלה משיקה בימים אלו את תפריט בשרלה סובב עולם בשיתוף השף ליאון אלקלעי, התפריט כולל מנות ממרקש, סנט פטסבורג, לונדון, טוקיו מיאמי ועוד, במחיר של 49 שקלים בלבד. שווה. בתאבון.

* פרו-טק החנות המקצועית בצפון לציוד ביטחון, בטיחות ומחנאות יוצאת במבצע קיץ לקהל לקוחותיה: סט דייג לילדים ב-79 שקלים בלבד, סט צלילה ב-139 שקלים בלבד, לדרמן סופר טול 300 ב-399 שקלעם של חברת לדרמן המקורית. לפרטים נוספים על מבצעים וחידושים מקצועיים. ניתן להצטרף לדף הפייסבוק לעדכון שוטף ולהתרשם ממגוון המוצרים והשירותים של פרו-טק.

* חוזרים ללמוד עם ספרי. במקום כל המוצרים וכל המותגים במחירי מבצע. דגמים נבחרים של תיקים מ-79 שקלים עד 99 שקלים, מבחר גדול של תיקי טרול רק ב-149 שקלים וכן קולקציה חדשה של תיקים במחירים מפתיעים. ספרי, רחוב העמלים 2 מ.חיפה. לפרטים נוספים סורו למודעה בעיתון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות