fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השבוע שהיה

נהנות מקפה משובח בקפה סטאר בק. ליהי טוראן, יעל ונאור צילום: דפנה כהן
נהנות מקפה משובח בקפה סטאר בק. ליהי טוראן, יעל ונאור צילום: דפנה כהן

חודש אחרי שחזר מחופשת סקי באוסטריה, עופר קימל מקח״ן מוטורס, החליט שהגיע הזמן להכניס גם את הילדים לספורט הלבן ולקח אותם לחופשת סקי בואל דיזר שבצרפת. הילדים, ליאם וטום, גילו כישרון מלידה.

אורי בק הפתיע את אשתו אושרה בקיה ספורטג' חדשה שרכש בקיה צפון של אילן נחימוב. מנהל אולם התצוגה, שמוליק חיים, דאג לקשט להם את הרכב  בבלונים  ופרחים. זה רק חלק מהשירות האדיב שיועצי המכירות באולם התצוגה יודעים לתת בניצוחו של שמוליק. כן ירבו הפתעות מנעימות.

לא שוברים את הכיס: שמלות כלה ב-500 שקלים. לאור ההצלחה הכבירה בסתיו סטודיו הפופ אפ של עדי סלע לשמלות כלה פותח במיקום חדש, במתחם האאוטלט בחוצות המפרץ, בסמוך לאולמי הנסיכה, ומביא את בשורת המחירים לצפון. סלע מסרה למדור: "לא הגיוני ששמלות ערב יעלו כמו משכורת חודשית. יש כאן בשורה אמיתית לקהל".

בחשמל ישיר חיפה יצאו לקראת חג הפסח במבצע ניקוי מדפים – עד 70 אחוזי  הנחה על המגוון הגדול של גופי תאורה בחנות התאורה אשר בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה. אז אם אתם רוצים להאיר לכם את החג היכנסו לחנות התאורה של חשמל ישיר.

 

טופולסקי תרבות בעיצוב הבית, נתנו חסות לכנס ארגון קבלני חיפה והצפון שנערך השבוע במלון דן כרמל. חיים פייגלין יושב ראש הארגון וסגן נשיא ההתאחדות הנחה, ובין ההרצאות, החברים נהנו גם מארוחת צהריים מפנקת.

 

רשת חנויות הקונספט ואהבת המתמחה בפריטי מסורת, דברי קודש ואמנות מעוצבים ואיכותיים, ארוזים בסיפורים ובתכנים מרתקים, מציעה לקראת חג הפסח מגוון צלחות פסח בעבודת יד, גביעי יין מהודרים מכסף  ומגוון רחב של מתנות חגיגיות.

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט חוגג את חג הפסח במגוון פעילויות מעשירות לילדים, ביניהן: במות משחק, סדנאות יצירה ותחנות יריד אתגריות. הפעילות תתקיים בימים ראשון עד רביעי, חול המועד פסח, בתאריכים 24-27 בחודש בין השעות 14:00-11:00 ו-19:00-16:00 במדרחוב המותגים. הכניסה חופשית.

מנהל מחלקת ראומטולוגיה במרכז הרפואי בני ציון, פרופ' יצחק רוזנר, מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים, פרופ' איברהים מטר, מנהל המחלקה האורולוגית בבית החולים, פרופ'  עופר נתיב, מנהלת מחלקת אף אוזן גרון בבית החולים פרופ' מיכל לונץ ורופא בכיר במחלקת עיניים בבית החולים ד"ר יואב ורדיזר, נבחרו על ידי מגזין פורבס ישראל לשנת 2016 להיכנס לרשימת הרופאים הטובים ביותר בישראל.

לקראת חג הפסח הקרב ובא, מציעה רשת גרג קפה תפריט כשר לפסח, ברמות כשרות שונות: כשר לאוכלי קטניות, כשר למהדרין לאוכלי קטניות וכשר למהדרין ללא חשש קטניות. התפריטים הכשרים יציעו מגוון רחב של מנות בקטגוריות השונות: ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, פסטות, כריכים, משקאות, קינוחים, מנות ללא גלוטן ועוד.

במחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי בני ציון, חגגו השבוע ימי הולדת לד"ר רביע בחוס, לד"ר סאמר חורי, לאחות האחראית סבטלנה גלובוצ'נסקי, לאחות ציפי סטולר ולטכנאית האולטרסאונד, אלזה מטר. מזל טוב לכולם.

כשבעלי ביגה, יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד הקימו לפני כשנתיים את רשת ביגה, הם לא האמינו שתוך זמן קצר המותג יהווה הצלחה וייווצר ביקוש אדיר מצד זכיינים לפתוח בארץ עוד ועוד סניפים. רשת קפה ביגה, שהוקמה כבית קפה פרמיום בולנז'רי פטיסרי נוסח פריזאי שיק, תפתח במהלך חודש אפריל  12 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של יותר מ-10 מיליון שקלים.

פעילות המסכמת את אירועי יום האשה הבינלאומי במרכז הרפואי בני ציון, שכללה מפגש מרגש ועטוף הומור בנושא "החיים זה הכל", על פי השחקנית והאמנית אסנת שיר~וישינסקי, התקיימה בבית החולים בעידודה של ההנהלה.  את האירוע המסכם פתח מנכ"ל בית החולים ד"ר אמנון רופא. הפעילות אורגנה על ידי העובדת הסוציאלית דליה ביאר, הממונה על נושא הטרדות מיניות במרכז הרפואי  והעובדת הסוציאלית מירב פרנציס, מרכזת תחום אלימות במשפחה.

ביום שלישי נפתחה בבית האמנים בחיפה תערוכה רטרוספקטיבית מקיפה של האמנית אביבה שמר, אותה אצר האמן יעקב חפץ. בתערוכה מוצגים ציורים, פסלים, רהיטים ופרטי ביגוד מביתה של האמנית. רוב האורחים נענו לקריאתה של שמר להגיע בלבוש אדום או כתום, כשם ספרה ושם התערוכה "אדום כתום". מי היה שם? הצייר סאלח אלקרא, בנותיה של שמר טלי ינאי ושרון אדם שהיא האמא של הזמר עומר אדם שהבריז לסבתא​​​, סימה בן נון ובתה שרון בן נון פשוט, קליה אייכנגרין, הפסל אחמד כנען, הצייר איש גורדון, יו"ר ארגון האמנים רותי סגל, שבתאי לוי, מוטי פלג שהוא בעלה של רונית רינת אחותה של שמר ואשת יחסי הציבור של שמר חגית הורנשטיין.

תינוק שנולד בניתוח קיסרי ואובחן עם רפלוקס ותופעת הטורטיקוליס (נטייה של הראש לכיוון אחד), טופל בימים אלה במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון קרית ביאליק, בשיטת אוסטאופתיה, שבעזרתה ניתן לשחרר את הלחץ סביב הגולגולת ושרירי הצוואר. הטיפול האוסטאופתי אפשרי מהרגע הראשון שהתינוק יוצא לאוויר העולם ומומלץ, להגיע כמה שיותר מוקדם ברגע שמזהים את הבעיה.

שתי אחיות וצעירה מהצפון אושפזו השבוע באותו יום במרכז הרפואי בני ציון לאחר שאכלו מוצרי חלב שלא עברו תהליך פסטור ולקו בברוצלוזיס (קדחת מלטה), מחלה נדירה יחסית. מנהל היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים, פרופ' ישראל פוטסמן מציין כי, יש להימנע מאכילה ושתייה של מוצרי חלב לא מפוסטרים ושמקורם אינו ידוע.

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, ממשיך בעקבות הביקוש הרב, להציע לילדים ולכל המשפחה, הצגות, מופעים ופעילויות בחינם, בשבת בבוקר. דרך מצוינת להעסיק את הילדים בשבתות, במיוחד בזמן חופשת הפסח הארוכה מבית הספר. הפעילויות מתקיימות בחודש אפריל בכל שבת בשעה 12:00. הצגת השבוע: מחר (9 בחודש) – "קשקושית הבלשית" – הצגת ילדים משעשעת.

חוגגים את חג האביב בעופר הקריון עם הופעות של כוכבי הילדים הכי אהובים, מגוון הצגות ופסטיבל מיוחד בחול המעוד פסח בין התאריכים 24_27 בחודש. הפעילות תתקיים פעמיים ביום – בשעות הבוקר ובשעות אחה"צ. הכניסה חופשית והחנייה בחינם.

מאות השתתפו בהפנינג הריון ולידה של המרכז הרפואי בני ציון ,שהתקיים ביום שישי האחרון בתיאטרון העירוני חיפה, שכלל הרצאות של מיטב מומחי המרכז הרפואי בני ציון ויריד מציגים בתחום.

במעמד השר להגנת הסביבה אבי גבאי, ראש המועצה האזורית זבולון ויו"ר רשות ניקוז ונחלים קישון דב ישורון, התקיים השבוע טקס חגיגי לחנוכת שביל "בין הטחנות" בנחל ציפורי בסמוך לראס עלי שבשטח שיפוטה של במועצה האזורית זבולון. במקום הוקמה טיילת החדשה ואף הוקם גשר חדש המיועד למטיילים ולצועדים.

עדי איליזרוב, תושבת קרית אתא, עובדת בחנות עונות בעזריאלי בעיר, היא בחורה ספונטנית ביותר. ברגע שהגיעה לסניף קולקציית הגלביות לעונת אביב_קיץ 2016, היא עלתה על אחת מהן, ושידרה לוק שיקי ביותר.

עופר קימל והילדים ליאם וטום בחופשת סקי בצרפת צילום: ז'אן פיליפ
עופר קימל והילדים ליאם וטום בחופשת סקי בצרפת צילום: ז'אן פיליפ
 הופיעה בבית החולים בני ציון במסגרת פעילות לסיכום יום האשה הבינלאומי. השחקנית והאמנית אסנת שיר~וישינסקי צילום: עצמי
הופיעה בבית החולים בני ציון במסגרת פעילות לסיכום יום האשה הבינלאומי. השחקנית והאמנית אסנת שיר-וישינסקי צילום: עצמי
בפתיחת התערוכה של אביבה שמר בבית האמנים בחיפה. קליה אייכנגרין (מימין), יעקב חפץ, אביבה שמר ורותי סגל צילום: שרה איקו
בפתיחת התערוכה של אביבה שמר בבית האמנים בחיפה. קליה אייכנגרין (מימין), יעקב חפץ, אביבה שמר ורותי סגל צילום: שרה איקו
הבעלים של אלמוג אביגדור אלון והמנכ"ל צחי נקש בפתיחת הסניף החדש בטירת הכרמל  צילום: איריס ביבי
הבעלים של אלמוג אביגדור אלון והמנכ"ל צחי נקש בפתיחת הסניף החדש בטירת הכרמל  צילום: איריס ביבי

חודש אדר הוא חודש של נתינה ומעשים טובים, דיירי דיור מוגן נהריים הכינו משלוחי מנות לחיילי מג"ב בירושלים העומדים על המשמר כדי להשיב את השקט והביטחון לארצנו. הדיירים חיבקו ואיחלו לחיילים שיחזרו הביתה בשלום.

כשאתם מחפשים דירה להשקעה פנו לצוות המוביל בקריות בדירות להשקעה, הלא הם ניר דהן ונופר מרסיאנו מ~Home נכסים. בידיהם מבחר משקיעים מהארץ ומחו"ל המעוניינים להשקיע את כספם. כמו כן, צוות Home נכסים מלווה את התהליך באמינות, מהירות ומקצועיות עד לנתינת המפתח.

חנות הום סטייל במרכז ביג קרית אתא נסגרת בסוף חודש אפריל ואתם נהנים מעד 70 אחוזי הנחה על כל הפריטים. במקום מבחר גדול של מצעים, שמיכות, כריות שינה, כריות נוי, מגבות, מפות, וילונות, מצעי נוער ממותגים, מצעים ומגבות לתינוקות ותריסי גלילה. שווה ביקור.

הקוסמטיקאית ליהי טוראן מליהי קוסמטיק (שגם מעניקה טיפול לספורטאים), קפצה בשישי בבוקר עם בתה נאור לקפה סטאר בק צומת ק.אתא. השתיים נהנו מארוחת בוקר משובחת ומפנקת אצל דפנה כהן בקפה.

אורי בק הפתיע את אשתו אושרה בקיה ספורטג' חדשה שנרכשה בקיה צפון צילום: שמוליק חיים
אורי בק הפתיע את אשתו אושרה בקיה ספורטג' חדשה שנרכשה בקיה צפון צילום: שמוליק חיים
  טקס חנוכת שביל בין הטחנות בנחל ציפורי בסמוך לראס עלי שבמועצה האזורית זבולון צילום: משה יערי
 טקס חנוכת שביל בין הטחנות בנחל ציפורי בסמוך לראס עלי שבמועצה האזורית זבולון צילום: משה יערי
 שמלה מהממת במחיר לכל כיס. אצל עדי סלע סטודיו הפופ אפ בחוצות המפרץ ליד אולמי הנסיכה צילום: אמיר צוק
 שמלה מהממת במחיר לכל כיס. אצל עדי סלע סטודיו הפופ אפ בחוצות המפרץ ליד אולמי הנסיכה צילום: אמיר צוק
נהנות מקפה משובח בקפה סטאר בק. ליהי טוראן, יעל ונאור צילום: דפנה כהן
נהנות מקפה משובח בקפה סטאר בק. ליהי טוראן, יעל ונאור צילום: דפנה כהן

משהו טוב קורה בגושן קרית מוצקין. G_MOBILE בבעלותו של גיא בן זריהם (לשעבר רבמד פון) נפתחה השבוע לקהל הרחב עם שפע פתרונות סלולאריים, מגוון רחב של אביזרים נלווים, מחלקת גאדג'טים מטורפת וכמובן מעבדת תיקונים אקספרס במקום. לרגל הפתיחה וחג הפסח הקרב G_MOBILE מקיימת שבוע השקה עם מבצעים חסרי תקדים על כל מגוון המכשירים הסלולאריים והאביזרים, ומעניקה מתנות לחברי המועדון. לפרטים נוספים סורו למודעה בעיתון ולפייסבוק.

ביום חמישי, ערב פורים, מחלקת פלסטיקה מבית החולים רמב"ם חגגה בקפה אמה עם כל צוות הרופאים והאחיות בערב שכולו מוזיקה, אוכל טוב, קינוחים מדהימים ואווירה פורימית משעשעת ומהנה. הצוות של קפה אמה שמח להשתתף באירוע ולשמוח עם האורחים. ובזאת, נפתחת עונת אירועי הקיץ. מהרו לשריין מקום.

ביין בעיר ביג קריות מוכנים עם מגוון משקאות כשרים לפסח במחירים שווים במיוחד עם האיכות והשירות מספר 1. בדוק.

רשת מקספון המתמחה בכל תחום הסלולאר בפריסה ארצית של 11 סניפים, יוצאת במבצע כלל רשתי עם מחירים חסרי תקדים על מגוון סוגי מכשירים הסלולארים (מייבואן רשמי) והאביזרים הנלווים מהמתקדמים בארץ ובעולם. מעבדות שירות מקצועיות לכל סוגי התיקונים על ידי מיטב המומחים בתחום. מנצחים בשירות ובאמינות. לפרטים נוספים חפשו במודעה ובפייסבוק.

 

 נופר מרסיאנו יועצת נדל״ן וניר דהן הבעלים של  home נכסים צילומים: פוטו צמרת ומורן דהן
נופר מרסיאנו יועצת נדל״ן וניר דהן הבעלים של  home נכסים צילומים: פוטו צמרת ומורן דהן

 

 הקבלן ניר גלבוע כנס ארגון קבלני חיפה והצפון צילום: פרטי
הקבלן ניר גלבוע כנס ארגון קבלני חיפה והצפון צילום: פרטי
יגאל בן אבו מנהל פרוייקטים בטופולסקי והקבלן יונה חורש בכנס ארגון קבלני חיפה והצפון צילום: פרטי
יגאל בן אבו מנהל פרוייקטים בטופולסקי והקבלן יונה חורש בכנס ארגון קבלני חיפה והצפון צילום: פרטי

 

עדי איליזרוב שעובדת בחנות עונות בעזריאלי קרית אתא מציגה לוק שיקי במיוחד צילום: יח"צ
עדי איליזרוב שעובדת בחנות עונות בעזריאלי קרית אתא מציגה לוק שיקי במיוחד צילום: יח"צ
 גיא ומזל בן זריהם מחנות G_MOBILE צילום: נתנאלה לוי
גיא ומזל בן זריהם מחנות G_MOBILE צילום: נתנאלה לוי
 מחלקת פלסטיקה מבית החולים רמב"ם בחגיגות פורים בקפה אמה צילום: לילי לוי
 מחלקת פלסטיקה מבית החולים רמב"ם בחגיגות פורים בקפה אמה צילום: לילי לוי
 ויקטור ויבגני ממקס פון סניף קרית ביאליק צילום: נתנאלה לוי
 ויקטור ויבגני ממקס פון סניף קרית ביאליק צילום: נתנאלה לוי
19 מחכים לכם עם משקאות כשרים לפסח במחירים שווים. אושרי לנקרי ואבי אלקובי מיין בעיר ביג קריות צילום: מאיר לחיאני
19 מחכים לכם עם משקאות כשרים לפסח במחירים שווים. אושרי לנקרי ואבי אלקובי מיין בעיר ביג קריות צילום: מאיר לחיאני

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות