fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הופכים חלום למציאות

מתחם חדשני, מקצועי ויפהפה, המעניק את הטיפולים האסתטיים הטובים ביותר לפנים ולגוף, בעזרת המכשירים המתקדמים בעולם, צוות רפואי ושירות מעולה - זהו בוטיק האסתטיקה והיופי שנפתח לאחרונה בקרית מוצקין . כאן תחוו מגוון מושלם ומשלים של טיפולים, שיהפכו את החלום שלכם למציאות
בשורה חדשה באסתטיקה. בוטיק Slim & beauty (צילום: דורון גולן)
בשורה חדשה באסתטיקה. בוטיק Slim & beauty (צילום: דורון גולן)

בעליו של הבוטיק Slim & beauty הם רומן באשה וד"ר רמי פטררו, הידוע ומוערך כמנהל המרכז לבריאות השן, הממוקם ממש קומה מעל. לדברי רומן באשה, הרעיון לפתיחת הבוטיק הגיע בעקבות בקשות רבות של לקוחות המרכז לבריאות השן, המורגלים לקבל שם רמת שירות גבוהה וטיפול מסור ואיכותי, וממש התחננו לזכות לכל אלו גם במרכז אסתטיקה.

עפ"י בדיקה שנערכה, בוטיק כמו Slim & beauty שיש בו מגוון מכשירים מבית syneron candela עם מגוון הטיפולים והשילוב האפשרי ביניהם, כלל לא קיים בצפון ובמרכז הארץ. חשוב לציין שהטיפולים אינם פולשניים, ומבוססים על טכנולוגיה מתקדמת כמו אנרגיית תדרי רדיו RF ואנרגיה אופטית, החודרים לעור בנעימות וטבעיות באמצעות הפעלת פולסים חשמליים מדודים ומדויקים לכל טיפול ולקוח. "זו פריצה בתחום האסתטיקה והיופי. ללקוחות שלנו מגיע את השירות הכי איכותי שקיים בעולם, פה הם מקבלים זאת באמצעות שילוב של מקצועיות, שירות מעולה והמכשור היקר והטוב בעולם".

מרינה וינטר, מנהלת המקום, מוסיפה כי החזון של הבוטיק, הינו להביא בשורה חדשה וסטנדרט גבוה, שעד כה, מכוני אסתטיקה אחרים ידועים בשוק, לא הצליחו להגיע אליו, אם מבחינת מגוון הטיפולים, שירות הלקוחות, עיצוב המקום ובעיקר – תוצאות מידיות, אמתיות ויעילות : "אנחנו מעניקים חלום שהופך למציאות נפלאה, כשכבר לאחר טיפול ראשון ניתן לראות שיפור משמעותי במראה העור, הפנים או הגוף. אפילו במהלך הטיפול הלקוח יכול לראות את השינוי. עבורנו החשוב ביותר זה לשמור על סטנדרט גבוה, רצינו לאפשר כמה שיותר טיפולים במקום אחד, קשת כוללת של טיפולים לגוף ולפנים, כך שללקוח/ה יהיה מענה לכל חלום או משאלה אסתטיים".

בשורה חדשה באסתטיקה. בוטיק Slim & beauty (צילום: דורון גולן)
בשורה חדשה באסתטיקה. בוטיק Slim & beauty (צילום: דורון גולן)

מגוון הטיפולים נעשה ללא החדרת חומרים, או קרמים מיותרים, ואין שימוש במכשור לייזר כואב. אופן הטיפול מתבצע בעזרת תדרים של אנרגיות, המועברים בצורה נעימה, נוחה ויעילה בעזרת מכשירי ה- elos plus ו- velashape III של חברת syneron candela. מכשירים יוקרתיים אלו נחשבים לטובים בעולם בתחומם ונותנים תוצאות אסתטיות שקשה עד בלתי אפשרי להגיע אליהן באמצעים אחרים.

כך לדוגמא סדרת טיפולים במיצוק והצרת היקפי הגוף, הנעשית כטיפול אחת לשלושה שבועות מראה כבר לאחר הטיפול הראשון, תוצאות שלא תוכלו להגיע אליהם בצורה עצמאית, שכן מכשיר ה- velashape III מצליח להגיע לאזורי שומן וצלוליט בגוף, שלא ניתן להתמקד בהם ולהמיסם גם בעבודה מאומצת במכון הכושר.

צוות העובדים המיומן מורכב ברובו מרופאים מקצועיים, המלווים כל לקוח/ה באופן אישי לתוצאה מקסימלית תוך בניית תכנית טיפול מקיפה ומותאמת לכל אחד ואחת.

המרכז מאפשר מגוון רחב של טיפולים לפנים ולגוף:

* הסרת שיער ללא כאבים בשיטת Motif: הבשורה החדשה בהסרת שיער לצמיתות וללא כאב, השיטה פועלת באמצעות טכנולוגיית elos החדשנית, הראשונה והיחידה המשלבת אנרגיות שונות להסרת שיער יעילה ועדינה, עבור המגוון הרחב ביותר של סוגי עור ושיער שונים. תדירות גבוהה ביחד עם עוצמת אנרגיה נמוכה יותר, יוצרות טיפולים נטולי כאבים ומהירים מאוד בהשוואה לטכנולוגיות מתחרות. בניגוד לשיטת הלייזר הכואבת יותר ושורפת את השיער המיותר, שיטת Motif פוגעת באופן ממוקד בזקיק השיער . זוהי הטכנולוגיה היחידה המטפלת באופן יעיל גם בשיער בהיר ומתאימה לכל סוגי העור והטיפול אינו כואב כלל.

* חידוש עור הפנים למראה צעיר ובריא: גם כאן מופעלת טכנולוגיית elos המאפשרת טיפול ממוקד, יעיל ובטוח להשבת המראה הצעיר של עור הפנים וטשטוש פגמים כמו כתמי גיל, כתמי פיגמנטציה, אדמומיות ונימים הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש או הזדקנות העור . הטיפול כולל קירור של שכבת העור החיצונית באופן שמגביר את נוחות ובטיחות הטיפול, יעיל עבור מרבית סוגי העור ומביא לשיפור הדרגתי ומצטבר באחידות גוון העור.

* טיפול trinity המשלב 3 טכנולוגיות היעילות ביותר למיצוק העור, שיפור באחידות המרקם והגוון וטשטוש קמטים תוך מזעור אי הנוחות וזמן ההחלמה. הטכנולוגיה יוצרת אפקט חימום מדויק וממוקד בשכבות הפנימיות של העור. "ערכתי סקר שוק במשך חודשים, ולא חשבתי שקיים כזה טיפול שנותן מענה אחד לכמה בעיות, אחרי הטיפול הייתי המומה, מאושרת, ראיתי מיד את ההבדלים על פניי", כך סיפרה לנו לקוחה מרוצה.

* מיצוק העור, הצרת היקפים והעלמת צלוליט: העניקי לעצמך גזרה חטובה יותר עם תוצאות ניכרות לעין כבר לאחר הטיפול הראשון. מטופלים דיווחו על צמצום היקפים ממוצא של 1-3 ס"מ כבר לאחר הטיפול הראשון.

* המסת שומן ללא ניתוח: פירוק מבוקר של תאי שומן בגוף, ללא צורך בדיאטה, פעולה פולשנית, או תפרים. טיפול העובד על אזורי הבטן, מותניים וירכיים ומעניק תוצאות מידיות.

* הפחתת צלקות שקועות, קמטוטים, צלקות פוסט אקנה וקמטים בעור הפנים.

* טיפולי סינדרלה קוסמטיים האפקטיביים ל-48 שעות לפני אירוע: טיפול הממצק את עור הפנים, ממזער קמטוטים ומחזיר את האור לעור. הוא מומלץ ביותר, שכן הוא חוסך זמן ובעל תוצאה מידית. אחרי עשרים דקות של טיפול קל ולא חודרני, את מסתכלת במראה, וכבר מרגישה ונראית הרבה יותר טוב.

ניתן לבחור בטיפול בודד, ועד לסדרה של טיפולים, המומלצת לרוב לשם קבלת התוצאות האפקטיביות ביותר, שיגרמו לפנטזיה שלך להפוך למציאות. "לא תכירי את עצמך במראה, ואפשר להיפרד לשלום מהקוסמטיקאית, שכן אחרי סדרת טיפולים ב~Slim & beauty כל מה שנדרש אחר כך הוא טיפול תחזוקה אחת לחצי שנה. יצוין כי בהמשך יאפשר הבוטיק גם טיפול הזרקת בוטוקס ואחרים.

המקום פעיל בימי א-ה' בין השעות 21:00_09:00, ובימי שישי בין השעות 14:00-08:00. לרגל פתיחת בוטיק האסתטיקה הטוב בצפון, מתקיימות כעת הטבות מיוחדות לכל מגוון הטיפולים.

Slim & beauty, דרך עכו 61, קריית מוצקין, טל': 072-2575655

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות