fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביז'ו והפקינז המאולף

והשבוע: יוסי סרור מסכם את התופעה שנקראת יניב, מפזר מילות אהבה לטהוניה ולבנה, ויש לו גם עניין עם איזו צנצנת של חמוצים
ביז'ו
יגיע לבאר, אבל לא ישתה ממנה. ביז'ו (צילומים: גיא כושי ויריב פיין)
ביז'ו
יגיע לבאר, אבל לא ישתה ממנה. ביז'ו (צילומים: גיא כושי ויריב פיין)

פייר? אני מופתע מההדחה של אור. הייתי בטוח שיניב הולך. הגיע לו ללכת. ראית איך התנהג השבוע? איך ירק עליהם? בואי, אני אסביר לך בדיוק את התופעה הזו שנקראת יניב. הוא חסר עמוד שדרה. הוא הסנצ'ו פנצ'ו של ביז'ו, נושא הכלים שלו, הבובה על חוט. עכשיו מה קורה כאן? ביז'ו מתוחכם. רוצה לצאת טוב בעיני כולם, שומר על התחת שלו, אז הוא שולח את יניב לעשות את העבודה השחורה. הוא עושה פסיכולוגיה הפוכה על יניב. הקול: קול יניב, אבל הידיים : ידי ביז'ו. ביז'ו זה אחד בפה ואחד בלב. אם ביז'ו היה על הגריל, ממש לא היה אכפת לו שיניב ייצא.

אני מבטיח לך שכשיניב ייצא מהבית ויסתכל בתוכניות, הוא יבין כמה הוא היה מטומטם. הוא יגיד לעצמו איך הולכתי שולל. אני אומר לך בקול גדול ושכולם ישמעו: זה הכל צביעות, אין בזה טיפת אמיתיות. ביז'ו נתן ליניב ביטחון, וליניב עלה השתן לראש, ובגלל זה הוא הרשה לעצמו להתנהג כמו שהתנהג השבוע. גועל נפש.

כשיניב עושה לביז'ו את העבודה השחורה, ביז'ו הולך לכולם ואומר "איזה מאמי", "אחותי", מורח את כולם בדבש, כאילו שהוא חולה על כולם. לא חולה ולא נעליים. בגלל זה גם לא מעמידים אותו להדחה. אבל אל דאגה, ביז'ו הוא מסוג האנשים שיגיעו לבאר, אבל לא ישתו ממנה. על טהוניה אני מת. אני חולה עליה. היא אמיתית, בלי מעצורים, אומרת מה שהיא חושבת. מי שלא אוהב אותה, זה מי שלא יכול להתמודד עם האמת. היא חזקה, לא רואה אף אחד ממטר ובזכות זה היא משיגה כל מה שהיא רוצה. זו הגדולה שלה. היא תגיע רחוק, יש לה עמוד שדרה, היא דעתנית. היא עוברת, רומסת ודורסת וממשיכה הלאה. אין לה אלוהים.

גם על לבנה אני חולה. היא בחורה עם לב זהב. היה מאוד מרגש איתה השבוע. כל הכבוד ללאון וטהוניה. טהוניה ויתרה בשביל לבנה על המסר מהבית. את יודעת איזו גדולה זו? גם לאון, כל הכבוד לו. יצא גבר. תפס אותה ואמר לה "את נכנסת, ומקבלת את המסר הזה מאבא שלך. זה חשוב לך. את חייבת לראות את אבא שלך".

הייתי המום מזה שאור יצאה. הייתי בטוח שיש לה כוח בחוץ, מה גם שאייל גולן ביקש שיצביעו לה. יניב הרוויח את הקולות של ביז'ו. כל מי שאוהב את ביז'ו הצביע ליניב.

 ראית את הדייט של יניב?
אני מכיר אותה. היא מהקריות. היא שחקנית, לומדת משחק. עשתה על יניב אודישן. זו היתה הצגה בשבילה. בחוץ, היא בחיים לא היתה יוצאת איתו. נתנה לו אילוז'ן לחיות בסרט אורגני לא משודרג. אבל מה נשאר לו? חוץ מזה שהוא הפקינז המאולף של ביז'ו. ביז'ו יכול לקחת אותו לקרקס מדרנו.

 מהחדשים נשארנו רק עם ירדן ואיתי. איך הם?

יוסי סרור
הולך לישון וקם עם האח. יוסי סרור (צילום: אושרי כהן)

ירדן לא חלבית ולא בשרית. פרווה כזו. אפשר להגיד שהיא צנצנת עם תערובת של חמוצים. איתי מקסים. הוא נשמה. לא מציק, לא מזיק, לא מרכל.

 מה יהיה איתו ועם טהוניה?
טהוניה אמיתית. היא אמרה לו שלא יחיה בסרט. היא לא רוצה להכניס אותו לאילוז'נס.

ואור ודור. אור תחכה לדור?
היא אמרה שהיא תחכה לו חודש.

ואתה מאמין?
(שר). מי שמאמין לא מפחד את האמונה לאבד… לה לה לה.

רגע, לא אמרנו מילה על אבי.
אבי מנגן יפה על התווים. סבבה, הוא בסדר, טברייני חריף.

טוב. זה הזמן להמר על חמישיית הגמר.
תרשמי. טהוניה, לבנה, לאון דור ואבי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות