fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוסלנה רודינה נבחרה לככב בשער של הקריון

הדוגמנית רוסלנה רודינה, בת זוגו של אייל גולן נבחרה לככב בשער מגזין האופנה "טרנדי" של הקריון. על סט הצילומים שמרו רוסלנה וגולן על דביקות שיא, על התיק של רודינה יש מחזיק מפתחות ועליו תמונה שלה ושל גולן ביחד
רוסלנה רודינה בצילומים למגזין טרנדי
רוסלנה רודינה בצילומים למגזין טרנדי. (צילום: דודי חסון)

רוסלנה רודינה, (24) הדוגמנית ובת זוגו של הזמר אייל גולן, נבחרה לככב בשער מגזין האופנה והלייף סטייל "טרנדי", של הקריון מקבוצת קניוני מליסרון.

מגזין האופנה והצרכנות הקרוב של הקניונים, אשר יופץ בקרב ארבע מאות אלף קוראים ברחבי הארץ, יהיה בסימן אופנה ויכלול בין היתר: כתבות אופנה, השקות קולקציות סתיו-חורף 2012/13, הפקות אופנה, תוכן מערכתי בנושאי צרכנות ולייף סטייל, מבצעי אופנה ועוד. במסגרת יום הצילומים שנערכו עם צלם האופנה דודי חסון, תככב רוסלנה בשער המגזין וכן בהפקות אופנה, סטיילינג ומדורי הלייף סטייל של המגזין.

רוסלנה ויתרה על ניסיון במשחק, לפחות במחזמר "פיטר פן", אבל לאחרונה היא מככבת ביותר ויותר קמפיינים בארץ ובעולם ומטפחת את מעמדה כדוגמנית בולטת בתעשייה וזה לא מעט בזכות החבר. רוסלנה וגולן הם ללא ספק הזוג המתוקשר ביותר במדורי הרכילות בחודשים האחרונים, למרות פער הגילאים ביניהם של 17 שנה הזוג מתגורר יחד בביתו של גולן במגדלי YOO ומחזיק בזוגיות יציבה.

על סט הצילומים שמרו רוסלנה וגולן על דביקות שיא, על התיק של רודינה יש מחזיק מפתחות ועליו תמונה שלה ושל גולן ביחד. כמה רגעים אחרי שהגיעה ליום הצילום היא כבר כתבה לו על הוול בפייסבוק "my love" ובין כל פריים לפריים השניים התכתבו ללא הפסקה בסמסים.

על סט הצילומים סיפרה שהיא ואייל החלו לשחק יחד טניס, פעמיים בשבוע, אצל המאמן רן קוריס ושהם אף קיבלו מקוריס גביע מקום ראשון בזוגות מעורבים. עוד סיפרה שהיא צפויה להשתתף בימים הקרובים בקמפיין יחד עם אמה, למודעות בקרב צעירות למחלת סרטן צוואר הרחם. רוסלנה תטוס בשבוע הבא לביקור משפחתי באוקראינה, ובספטמבר צפויה לטוס לצלם קמפיין אופנה באיטליה.

רוסלנה רודינה בצילומים למגזין טרנדי
רוסלנה רודינה בצילומים למגזין טרנדי. (צילום: דודי חסון)

 

רוסלנה רודינה
יופץ ב-400 אלף עותקים. רוסלנה רודינה מתוך מגזין טרנדי ( צילום: דודי חסון)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות