fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראתה את האקס עם נשים אחרות- והתלוננה על תקיפה ואיום לרצח

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

תושב הקריות בן 33 נעצר בחשד שתקף את זוגתו לשעבר, שוחרר על ידי בית משפט השלום קריות לאחר שהתברר שזוגתו לשעבר הגישה נגדו תלונה לאחר שראתה אותו בבריכה עם נשים אחרות.

החשוד הובא לבית משפט השלום בקריות שם טען נציג המשטרה כי ביום שבת האחרון הוא תקף באגרוף את בת זוגו לשעבר ואיים לרצוח אותה. "אין להקל ראש באירוע, אמר נציג המשטרה בעת שביקש את הארכת מעצרו של החשוד.

עורך דינו של החשוד, אביעד חייט, סיפר לבית המשפט כי כי מדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי, בעל עסק שמעסיק עובדים נוספים והקשר היחיד בינו לבין זוגתו לשעבר הוא ילדם המשותף. עו"ד חייט סיפר כי בת הזוג לשעבר ראתה אותו בבריכה בעיר מגוריהם כשהוא בחברת נשים אחרות ו"הדבר שראתה המתלוננת ולא אהבה לא צריך להוות גורם שיפגע בחירותו".

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ

בית משפט השלום בקריות הורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים ונאסר עליו ליצור קשר עם בת זוגו לשעבר למשך חודש.

״לצערי אנו עדים לתקופה חסרת תקדים ככל שהדבר נוגע ליחס המשטרה כלפי חשודים בעבירות אלימות במשפחה", מסר עו"ד חייט, "נראה בבירור שקיימת הנחייה לפיה יש לדרוש מעצרו כל חשוד בעבירת אלימות במשפחה, ללא כל אבחנה, ללא בדיקת רקע ואף לדרוש הארכת מעצרו לתקופה ממשית, כואב מאוד להיווכח שעקב התרחשות אירועים קשים שנחשפנו אליהם לאחרונה, חירותם של אזרחים ללא כל עבר פלילי נפגעת, והם נותרים עם פצעים נפשיים לא קלים עקב מעצרם.
אני מברך את בתי המשפט הנכבדים שמצאו להיעתר לטיעוניי וביצעו הפרדה בין המקרים החמורים לבין מקרים שהם תולדה של הליך גירושין ותלונות סרק. גם במקרה הספציפי הזה מדובר לשיטתי בתלונת שווא, וכל שנותר הוא לברך על החלטת שחרורו של מרשי ולקוות שבניסיון הבא, גורמי האכיפה ידעו לבלום ניסיונות שכאלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות