fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, נבחר לקדנציה שישית. במועצת העיר תהיה אופוזיציה לוחמנית

חיים צורי. צילום: דורון גולן
חיים צורי. צילום: דורון גולן

ראש העירייה המכהן בקרית מוצקין, חיים צורי, ימשיך את כהונתו על כסא ראש העירייה לקדנציה נוספת, השישית במספר. המתמודד מולו, יו"ר סיעת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, זכה במקום השני אך הצליח להכניס למועצת העיר חמישה מנדטים. כל עולה מנתוני משרד הפנים שפורסמו הבוקר.

על פי הנתונים עולה כי סיעתו של צורי הצליחה להכניס למועצת העיר שמונה מנדטים ומבחינתו הוא השיג את התוצאה שרצה מבחינת חברי מועצת העיר. אבי רוטמן שהתמודד אף הוא לראשות העירייה וזכה במקום השלישי, הצליח לזכות במנדט אחד וכך גם יוסי פדידה שעומד בראש סיעת בר.

ציקי אבישר. אופוזיציה לוחמנית. צילום: עידן חן
ציקי אבישר. אופוזיציה לוחמנית. צילום: עידן חן

עם זאת, במשרד הפנים עדיין מחכים לקולות החיילים וכמו כן יש לקחת בחשבון הסכמי עודפים שקיימים בין הסיעות על מנת לקבל את התוצאות הסופיות. עבור צורי מדובר בניצחון מר-מתוק. הוא אומנם שולט במועצת העיר עם שמונה מנדטים, אך עצם כניסתו של אבישר למועצת העיר בכוח גדול יחסית, עלולה להוות עבורו בעייה קשה. אבישר כבר הודיע כי סיעתו מתכוונת להיות סיעה אופוזיציונית לוחמת שתפשפש בכל מעשיה של העירייה.

מהנתונים עולה כי כי הסיעות הדתיות-מסורתיות: הבית היהודי, סיעת לב וש"ס, לא עברו את אחוז החסימה. נתוני הבחירות לראשות העירייה: צורי זכה ב-59.5 אחוז מקולות הבוחרים, אבישר קיבל 36.7 אחוז ורוטמן קיבל 3.8 אחוז בלבד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות