fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית קרית ים רוצה להביא לעיר יזמי נדל"ן

דוד אבן צור בועידת הנדל"ן. צילום: דוברות העירייה
דוד אבן צור בועידת הנדל"ן. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור, "כבש" את כנס עיר הנדל"ן באילת והצליח לשכנע יזמים וקבלנים להגיע לעיר. במהלך פאנל מיוחד שהתקיים בכנס ואשר היה מיועד לנושא ההתחדשות העירונית, ביקש אבן צור את רשות הדיבור, עלה לבמה והציג לנוכחים את חזונה של קריית ים לשנים הקרובות.

דוד אבן צור בועידת הנדל"ן. צילום: דוברות העירייה
דוד אבן צור בועידת הנדל"ן. צילום: דוברות העירייה

הקבלנים והיזמים הרבים שהיו באולם הופתעו לשמוע על מגוון תוכניות הבינוי וההתחדשות העירונית המתוכננים לעיר והביעו את נכונותם להגיע לקריה כדי לבדוק אפשרות של השתלבות במיזמי הבניה המתוכננים. בין השאר הציג ראש העיר בכנס את התוכנית להקמת שכונה חדשה בת יותר מאלף יחידות דיור במתחם האצטדיון וכן עוד שורה שכונות במתחם רחוב לכיש, במרכז העיר במקום בניין העירייה וכן שכונת יוקרה בצפון הקריה בקו הראשון לים סך, הכל קרוב לאלפיים יחידות דיור.

אבן צור גם הציג לנוכחים את התוכנית להקמת מרכז קניות פתוח בכניסה הצפונית לעיר, טיילת רוחבית אשר תחבר את מזרח העיר לחוף הבתולה וכן את התוכניות להקמת היכל תרבות ובניין חדש לעירייה.

קבלנים שפנו אליו מיד אחרי כן סיפרו כי מעולם לא ביקרו בעיר אבל התרשמו מאוד מהתוכניות ובעיקר מהפוטנציאל הרב בשל קרבתה של קריית ים לאחת מרצועות החוף היפות בארץ. בעירייה נערכים עתה לאפשרות לקיים יום פתוח ליזמים להצגת העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות