fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הקריות לקה בליבו במהלך רכיבה על אופניים

תושב קרית מוצקין חש ברע בעת שרכב למרפאת הכללית בעיר, אז התגלה כי הוא באמצע אירוע לבבי, מה שהציל את חייו
גרגורי דובין וצוות מרפאת הכללית (צילום: דוברות כללית)
גרגורי דובין וצוות מרפאת הכללית (צילום: דוברות כללית)

גרגרורי דובין (46) רכב על אופניו, כשלפתע הרגיש אי נוחות מסוימת בחזה. הוא שינה את מסלול הרכיבה ונסע למרפאת הכללית הרמן בקרית מוצקין, שם אובחן כי הוא בעיצומו של אירוע לבבי.

למזלו, כאשר נכנס למרפאה, הבחינה בו מיד המנהלת האדמיניסטרטיבית פנינית עמר והבינה שמצבו לא טוב וכי יש לבדוק אותו בדחיפות. עמר, כמו כלל צוותי כללית שלקחה חלק בהשתלמויות צוות מציל חיים, הייתה מספיק ערנית כדי להבין שקורה משהו.

עמר מיהרה להפנות את דובין בדחיפות לחדר האחיות, לביצוע מיון רפואי לפי שיטת הטריאג', שם הבינו כי מדובר במצב רפואי מסוכן ולחדר הובהלה ד"ר ילנה שמולבסקי, מומחית ברפואת המשפחה שהבינה, כי השיפור בהרגשתו מטעה וכי אם ישוב לאופניו ללא בדיקה וטיפול בבית חולים, חייו בסכנה.

במהלך הבדיקה במרפאה, דובין כבר הרגיש בטוב ולא הבין על מה המהומה. כאשר הסתבר לו שהצוות רוצה לפנותו באמבולנס לבית חולים, התנגד. רק לאחר ששוכנע על ידי הרופאה והאחות הסכים להתפנות.

בבית חולים כרמל אובחן דובין כסובל מאירוע לבבי חריף והוא הובהל לחדר הצנתורים. המצנתרים הבהירו לו שצוות מרפאת הרמן, שהחליט להפנותו לבית חולים, על אף שלכאורה לא היו סימנים מדאיגים הצילו את חייו.

השבוע לאחר שהתאושש, הגיע דובין נרגש למרפאת הרמן כדי להודות לצוות הרפואי, שהודות לערנותם ניצלו חייו.

גרגורי דובין וצוות מרפאת הכללית (צילום: דוברות כללית)
גרגורי דובין וצוות מרפאת הכללית (צילום: דוברות כללית)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות