fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שתית מכרה 416 יחידות דיור בשנת 2016

פרויקט שתית FIRST בקרית מוצקין. (הדמיה גבי שוורץ אדריכלים)
פרויקט שתית FIRST בקרית מוצקין. (הדמיה גבי שוורץ אדריכלים)

חברת שתית מסכמת את שנת 2016, במהלכה מכרה 416 יחידות דיור ברחבי הארץ, בהיקף של כחצי מילארד שקלים. בנוסף סיימה במהלך השנה בניית 30 פרויקטים ציבוריים. שתית בונה בקרית מוצקין את פרויקט פירט 1, מגדל מגורים בשכונת משכנת אמנים.

שלום שיטרית, בעלי ומנכ"ל קבוצת שתית: "במהלך שנת 2016, הצלחנו לשבור שיא נוסף של מכירות והצפי לשנת 2017 הוא מכירת 600 יחידות דיור, בהיקף של 800 מליון שקלים ברחבי הארץ. כיום בונה שתית כקבלן מבצע יחד עם הפרויקטים היזמים שלה כ- 2000 יחידות בארץ, בצבר עבודות של למעלה משני מילארד שקלים, מה שיספק לנו עבודה למהלך השנתיים הקרובות, הכוללת בין היתר עבודות ציבוריות שחברת שתית וחברות הבת שלה מבצעות.

"הייחודיות של חברת שתית שמה דגש ב"אנחנו ", לא באני, שמה דגש על ההון האנושי, על המנהלים, על הצוות, על המטה של החברה. אנחנו רואים בלקוח הקצה את המהות שבשבילו אנחנו קיימים, וזו תורת העבודה שלנו אנחנו בונים את המוניטין שלנו נדבך על נדבך, דייר אחרי דייר, פרויקט אחרי פרויקט, בחשיבה הזו אנחנו בית ישראלי אמיתי, בונים את כל הקהילה, בונים את הדירות, בתי הספר, גני הילדים, את הקאנטרי, מאוד קשובים לישראליות, לבית הישראלי", מסביר שיטרית.

בנוסף "התוכניות שלנו לעתיד לקראת שנת 2017,  אנחנו צריכים להתייחס למה שקורה בשוק. השוק הגיע עם האמירה של מחיר למשתכן בשנה וחצי האחרונות", אומר שיטרית. "אנחנו בהחלט רואים את עצמנו כשחקן רציני בשוק הזה, ונוסיף עוד פרויקטים לאלו שכבר קיימים (ירוחם, עתלית, רשל"צ) בתחום של מחיר למשתכן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות