fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה לבחירות: מאיר דהן הוא הסגן החדש של צורי

חבר מועצת העיר מאיר דהן מונה לסגן ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי. דהן החליף את הסגן הוותיק בומה ברח"ד שהתפטר מתפקידו וימונה לסמנכ"ל השיווק ברשת המתנ"סים בעיר
מאיר דהן
מאיר דהן (צילום: אושרת שטיינברג קרן)
מאיר דהן
מאיר דהן (צילום: אושרת שטיינברג קרן)

שנה לפני הבחירות המוניציפליות  ובקרית מוצקין החליפו סגנים. חבר מועצת העיר קרית מוצקין, מאיר דהן, מונה  אתמול (רביעי) לסגן ראש עיריית קרית מוצקין. מועצת העיר התכנסה בהרכב מלא כדי לאשר את המינוי החדש שהתאפשר לאחר התפטרותו של בומה ברח"ד ממועצת העיר, לטובת תפקיד סמנכ"ל וממונה על התפעול והשיווק ברשת המתנ"סים בעיר. דהן העומד בראש תנועת ח"י, מחזיק בשני מנדטים במועצה.

לדברי ראש העירייה, חיים צורי: "בומה התפטר ויש לו שני מנדטים, זה הזמן לרוטציה. דהן הוא חבר מועצת העיר כבר הרבה שנים, אני מאחל לו בהצלחה." בתום ישיבת מועצת העיר, ניגשו כולם לברך את דהן על המינוי החדש ואיחלו לו בהצלחה בתפקידו החדש, גם התומכים וגם הנמנעים.

 דהן אמר ל"הד הקריות" בתום הישיבה: "מאז ומתמיד אני משתדל לעזור לכולם, עכשיו משמוניתי לתפקיד סגן ראש העיר נשב צורי ואני, ונבדוק מה הסמכויות שיינתנו לי במסגרת התפקיד החדש". אני אעשה כמיטב יכולתי בכדי לייצג את הציבור בנאמנות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות