fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכונת הצעירים של מוצקין

כחלק מהפיתוח המואץ שחווה קרית מוצקין בשנים האחרונות, בונה חברת פרץ בוני הנגב את פרויקט לב מוצקין בסטנדרט גבוה ובאיכות מושלמת
צילומים: פרץ בוני הנגב
צילומים: פרץ בוני הנגב

 

בשנים האחרונות מתפתחת קרית מוצקין בקצב מואץ, בין היתר בשל הבנייה בשכונת משכנות האומנים בעיר. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2017 הוחל בבניית 1687 יחידות דיור בעיר לעומת 571 יחידות דיור שנה קודם לכן. עם זאת, הביקוש לדירות בשכונה גבוה, הדירות נמכרות בחודשים האחרונים בקצב מואץ ומלאי הקרקעות השכונה אזל.

בשכונה ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של דירות במגוון רחב של מיקומים. לאחרונה יצא לשיווק פרויקט לב מוצקין המוקם על ידי חברת פרץ בוני הנגב. הפרויקט מוקם בעתודת הקרקע האחרונה בשכונה בסמוך לגני ילדים, בתי ספר, קאנטרי ופארקים.

פרויקט לב מוצקין הנמצא בשלבי בנייה כולל דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים. בכל קומה יהיו 4 דירות בלבד. אחד היתרונות בפרויקט שמייחדים אותו מפרויקטים אחרים, מעבר לסטנדרט הגבוה ולשירות של פרץ בוני הנגב, היא שהחברה לא רק יזמית הפרויקט אלה גם החברה המבצעת. יש בכך יתרון מאוד גדול. לרוכשי הדירות יש כתובת אחת לפנות אליה בכל בקשה או שינוי והוא לא נופל בן הכיסאות. מעבר לכך המחויבות לבנות באיכות מושלמת גדולה יותר מכיוון שהחברה שבונה את הפרויקט והחברה שמשווקת אותו היא בעצם אותה חברה.

צילומים: פרץ בוני הנגב
צילומים: פרץ בוני הנגב

שכונת משכנות אמנים, נמצאת במיקום אסטרטגי ליד צירי תנועה מרכזיים, אך נחשבת לשקטה. רוכשי הדירות בשכונה הם זוגות צעירים ברובם בגילאי 30-40 לצד משפרי דיור. השכונה מאופיינת בתושבים ממעמד סוציו אקונומי גבוהה.

במרכז השכונה ובסמוך לה ניתן למצוא פארקים ירוקים הכוללים גני שעשועים ומתקני כושר. במרחק הליכה קצר נמצא אולם תיאטרון, אמפיתאטרון גדול ובסמוך לו גן חיות, קאנטרי קלאב עם חדר כושר ומספר בריכות, ומרכז מסחרי.

 לב מוצקין. הדמיה: פרץ בוני הנגב
לב מוצקין. הדמיה: פרץ בוני הנגב

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות