fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק נס יציל את מכבי מוצקין מירידה

מכבי קרית מוצקין התייצבה בשישי שעבר למשחק ביתי נגד מ.כ. חולון בידיעה שזהו משחק קריטי במיוחד עבורה. למזלה הרע כוכב הקבוצה אלכס בוסיץ' נפצע וככל הנראה גמר את העונה. מוצקין הפכה פיגור של 6 שערים ליתרון, לקראת הסיום, אבל נוצחה 31:30

שום דבר לא הולך טוב העונה לקבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין. אחרי שהזר ננאד מנדיץ', המתאזרח טונדיי עבדול ראשיד והקיצוני מאור הפוטה חזרו לשחק, אחרי שהתאוששו מפציעות, כוכב הקבוצה ומלך השערים שלה אלכס בוסיץ' נפצע בקרסולו, באימון בשבוע שעבר, וככל הנראה גמר את העונה.

עם הבשורה הקשה הזו עלתה מוצקין בשישי שעבר למשחק ביתי נגד מ.כ. חולון. הקבוצה האורחת לא ממש מאריות הליגה, אבל יש לה מטרה חשובה מבחינתה, להגיע לפלייאוף שמונה הראשונות. חולון פתחה מצוין והובילה רוב המחצית הראשונה בפער של 5-6 שערים. לקראת סיום החצי חניכיהם של מילאן סטאניץ' ועוזרו ארז פפו צמצמו וירדו למחצית בפיגור סביר 16:14. במחצית השנייה מוצקין חזרה למשחק ואט אט החלה לנגוס ביתרון של האורחים. שתי דקות לסיום מוצקין עשתה מהפך 29:30 ואף יכלה להגדיל את יתרונה, אבל נבלמה על ידי שוער האורחים טולי לבגוט. דקה לסיום, במצב של שוויון 30, החטיאה מוצקין פנדל ומנגד חולון כבשה חמש שניות לסיום וניצחה 31:30. הפסד אכזרי, ובעיקר כואב מאוד למוצקין.

yad 01
ישחקו בעונה הבאה בלאומית? הצעירים של מוצקין (צילום ארכיון: איסר רביץ)

כבשו למוצקין: ננאד מנדיץ' וטונדיי עבדול ראשיד 7 כ"א, מאור הפוטה 6, אלמוג אבגי 4, סרגיי נוסקוב 3, ליאב משה 2 ומתן בלטיטר 1.

שחקני מכבי מוצקין ראויים למחמאות על הדרך שבה חזרו למשחק, בצורה הרואית ממש. למרות הפיגור הגדול ולמרות חסרונו של הסקורר הענק בוסיץ', הקבוצה נלחמה וסגרה פיגור גדול והייתה על סף ניצחון. רק החטאות משוועות, כולל פנדל, וטעויות קריטיות מנעו מהקבוצה לזכות בנקודה אחת לפחות. מה לעשות שעם מחמאות לא הולכים למכולת, ובמצב הנוכחי נראה כי רק נס יציל את הקבוצה מירידה לליגה הלאומית.

עד תום הליגה הסדירה נותרו עוד שני משחקים. היום תצא מוצקין למשחק חוץ נגד אס"א תל אביב. המארחת, שרק לפני חודש וחצי דורגה עם מוצקין במקום האחרון בליגה עם חמש נקודות, צברה מאז שמונה נקודות וכעת היא נאבקת על מקום בפלייאוף שמונה הראשונות. אגב הניצחון האחרון של מוצקין ולמעשה הניצחון היחיד שלה העונה היה נגד אס"א תל אביב בבית. משמע, היא עברה סיבוב שלם של הפסדים בלבד. ככה קשה מאוד להישאר בליגה. ובכל זאת גם אם מוצקין תפסיד מול אס"א עדיין יהיה לה סיכוי אחרי שבוע להיצמד אל הקבוצה היחידה שאותה היא מסוגלת לעבור – הפועל רמת גן. אבל לשם כך היא חייבת לנצח. רמת גן תגיע לאולם גושן בשישי הבא למחזור האחרון של העונה הסדירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות