fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי פרל שלף שפן – גיא סהר

לפתיחה כזו לא ציפה רועי פרל, מאמנה החדש של מכבי קרית מוצקין. המאמן (40) איש העמק, שאימן בעבר בהפועל עפולה והפועל מגדל העמק, אותה העלה לליגה הלאומית, אימן את הקבוצה לראשונה במוצאי שבת, ואחרי שני אימונים נוספים התייצב עם מוצקין למשחק ביתי נגד קבוצת הצמרת הפועל גליל/עליון. לא ממש אידאלי לפתוח כך, מה עוד שהקבוצה איבדה את הרכז שלה ליאור שגב, שנפצע בברך בצרה חמורה ולמעשה סיים את הקריירה.

הפועל גליל עליון פתחה את המשחק טוב, יותר נכון להגיד, מוצקין פתחה רע מאוד, בעיקר בהתקפה. בתום הרבע הובילו האורחים מהגליל 18:10. אולי זה היה השלב שפרל הכיר את הקבוצה, אבל עשר הדקות הבאות של המשחק היו שונים לגמרי. אני לא יודע מה המאמן אמר לשחקנים בשתי הדקות שהיו לו בין שני הרבעים. אני כן יודע שמוצקין נראתה אחרת לגמרי, גם בהתקפה וגם בהגנה. תוצאת הרבע השני מספרת הכל: 13:25 למוצקין. בתום המחצית הראשונה מוצקין הובילה 31:35.

צילום: דורון גולן
פתיחה ביד ימין. רועי פרל (צילום: דורון גולן)

מה שקרה בהמשך מתאים לסרט מתח של היצ'קוק. מכאן המשחק היה צמוד מאוד, מוצקין אמנם הובילה רוב הזמן, אך בפער של נקודה שתיים והאורחים מדי פעם עשו מהפך. בתום הרבע השלישי (22:20 לגליל) מוצקין עדיין הובילה 53:55.

הרבע האחרון נשאר צמוד, אבל בשתי הדקות האחרונות מוצקין איבדה את הראש ושמטה יתרון של שבע נקודות ובתום 40 דקות התוצאה הייתה שוויון 77:77. שתי הקבוצות התייצבו להארכה. שחקני מוצקין הבינו שהפסד במשחק עלול להיות קריטי, הם הצליחו לשאוב מעצמם את כל מה שנשאר ובתום מותחן דרמטי ניצחו 89:92, משלשת ניצחון של גיא סהר.

mozkinsal 02
כוכב נולד? 13 נקודות במאני טיים. גיא סהר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כל שחקני מוצקין ראויים לשבחים על משחק ההקרבה שלהם, לכל אחד מהם יש חלק בניצחון. הזרים פלורין קמפבל עם 28 נקודות, 8 אס' ו~8 רב', וקני הול 15 נק' ו~12 רב', היו טובים מאוד, אבל שני שחקנים ראויים הפעם לקרדיט גדול: ברק אלמוג, שקלע 17 נק' עם ארבע שלשות מ~5 נסיונות, וגיא סהר, שקלע 13 נקודות, רובן במאני טיים. נועם מטלון 8, איגור סימין 7 ויבגני ליוטרין 4, השלימו את מכסת הנקודות.

אחרי הניצחון הגדול התבשרה מוצקין כי שלוש היריבות בתחתית: הפועל עפולה, הפועל מגדל העמק והפועל כפר סבא נוצחו. מחזור ענק עם ניצחון קשה מאוד, אבל הכי מתוק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות