fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: מבצע אכיפה למיגור תופעת גללי הכלבים

פארק כלבים
(צילום: אילוסטרציה: פנתרמדיה)
גללי כלבים
צילום: דוברות קרית מוצקין

עיריית מוצקין החלה במבצע אכיפה מוגבר כנגד תושבים שאינם דואגים לפנות את צרכי כלביהם במדרכות רחובות העיר. מתחילת השנה ניתנו 17 דו"חות ובצדם קנס כספי בסך 730 שקלים. בשנתיים האחרונות השיק האגף לתקשוב והסברה (תד"י) מספר קמפיינים שתכליתם להגביר מודעות בעלי הכלבים להכרח איסוף הגללים של כלביהם מטעמים של אזרחות טובה, תברואה ואסתטיות. הקמפיינים לוו אף בפעולה תומכת שהוביל האגף לשיפור חזות העיר שהציב עמדות לחלוקת שקיות ניילון לאיסוף הגללים. מהלכים אלו אכן צמצמו את מספר תלונות התושבים בדבר המפגע התברואתי ואולם ברחובות ואזורים מסוימים ברחבי העיר נותרה הבעיה על כנה.

על רקע זה הורה ראש עירית קרית מוצקין חיים צורי על מבצע הגברת האכיפה כלפי תושבים שאינם פועלים לאסוף את הגללים ולעיתים, אף משחררים את כלבם ללא כל ליווי. המבצע שהחל בתחילת ינואר 2014 הניב עד כה 17 דו"חות שניתנו לתושבים ובצידם קנס כבד של 730 שקלים. "מטרתנו היא למגר את התופעה בה בעלי כלבים אינם מנקים את צרכי כלביהם מרחובות העיר" אמר צורי ומנה את שני הדרכים המרכזיות להשגת המטרה : הסברה ואכיפה.

מעיריית קרית מוצקין נמסר, כי מבצע האכיפה המוגבר יימשך גם בתקופה הקרובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות