fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין- חיים צורי נבחר ברוב של 88 אחוזים

חיים ודפנה צורי
חיים ודפנה צורי (צילום: ניר שטיינברג)

חיים צורי, ראש עיריית קרית מוצקין משנת 93', שהתמודד לבד, זכה בתמיכה של 88 אחוז מהקולות. שיעור ההצבעה בקרית מוצקין עמד על 36 אחוזי הצבעה. "אני יכול להגיד שאני מאוד מאוכזב מנתוני ההצבעה", אמר צורי בבוקר שלאחר הבחירות, "אני לא יכול להסביר למה אחוזי ההצבעה היו נמוכים, אבל מדברים על אחוזים נמוכים בכל מקום בארץ לא רק בקריות. הנתונים הנמוכים אצלנו נבעו מהעובדה שלא היו מועמדים נגדי ואנשים הניחו שממילא אבחר. הרבה אנשים לא מודעים לכך שהבחירות הם גם למועצת העיר, ובקרית מוצקין מי שרצה שאהיה ראש העירייה, לא היה משנה לו להצביע או לא. למה במדינת ישראל יש אדישות שהתוצאה שלה היתה שיעורי הצבעה נמוכים? אני לא יודע להסביר".

חיים צורי
צילום: ניר שטיינברג

למרות שיעורי ההצבעה הנמוכים, רוב הסיכויים שלאחר ספירת קולות החיילים, צורי יצליח לצבור תשעה מנדטים לסיעתו מוצקינטו במועצת העיר. הסיעה של צורי, לפני ספירת קולות החיילים זכתה ב-8.5 מנדטים. יחד עם זאת, הסכם העודפים של צורי עם סיעת חי בראשותו של מאיר דהן, שלפני ספירת קולות החיילים קיבל 1.8 מנדטים, אולי תשנה את התמונה.

חיים ודפנה צורי
חיים ודפנה צורי (צילום: ניר שטיינברג)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות