fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: דוגמניות בגיל 70 פלוס

נהוג לחשוב שדוגמניות מסיימות את הקריירה שלהן בסביבות גיל 30, אבל דיירות הבית המוגן בית אילדן שבקרית מוצקין, מוכיחות שאף פעם לא מאוחר מידי
דוגמניות הבית גרציה הגואל, רוזיקה שפר, אדלה בירמן והדוגמניות קארין ופולינה. צילום: יח"צ

אם תמיד חלמת להיות דוגמנית, אך לא חשבת שאת מתאימה, אולי תזכי להגשים את החלום וללכת על מסלול התצוגה דווקא כשתגיעי  לגיל הזהב… דיירות ודיירי בית הדיור המוגן בית בלב בית אילדן נהנו השבוע מתצוגת אופנה אשר התקיימה בבית ושילבה בין דוגמניות מקצועיות לבין דוגמניות הבית.

דיירות הבית גרציה הגואל, רוזיקה שפר ואדלה בירמן הדהימו את דיירי הבית כאשר עלו למסלול בטבעיות ומקצועיות והציגו את קולקציית הבגדים של אופנת אירנה ליין. לצידן, צעדו גם הדוגמניות המקצועיות פולינה וקארין בן אבי אשר החמיאו גם הן להופעתם המרשימה והמקצועית של הדיירות.

דוגמניות הבית גרציה הגואל, רוזיקה שפר, אדלה בירמן והדוגמניות קארין ופולינה. צילום: יח"צ

בתום התצוגה אשר נמשכה כחצי שעה,  זכו כל הדוגמניות למחיאות כפיים סוערות והתקיימה מכירה מיוחדת לדיירי ודיירות הבית. מארגן התצוגה, יגאל סיכם את התצוגה כהצלחה מסחררת ואף ציין כי הוא שוקל לצרף את דוגמניות הבית לשאר התצוגות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות