fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין אוסרת על הקמת מדורות ל"ג בעומר מלבד שטח המדורה המרכזית

שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי
ל"ג בעומר מוצקין. שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי אשתקד (צילום: דוברות העירייה)
שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי
ל"ג בעומר מוצקין. שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי אשתקד (צילום: דוברות העירייה)

ברחבי הארץ מתחילים להיערך לקראת ל"ג בעומר שיחול בשבוע הבא והילדים כבר מחפשים קרשים ועצים להעלות באש המדורה, בקרית מוצקין יש זעם רק בקרב הורים לילדי גן ובתי ספר בעקבות הנחיה של העירייה שאוסרת על הקמת מדורות מלבד מקום אחד, המדורה המרכזית שבה תתקיים הופעתו של אפי נצר.

עד כה היה  נהוג כי להורים היו מחליטים על המקום שבו תהיה המדורה והחלוקה הייתה לפי גנים וכיתות. בתחילת השבוע הופתעו ההורים לקבל הודעה מעיריית קרית מוצקין שבה נאמר כי השנה, המקום היחידה בעיר למדורות ל"ג בעומר נמצא בסופו של רחוב יוסי בנאי בשכונת משכנות אמנים. להורים נמסר עוד כי הפיקוח העירוני לא יאפשר הקמת מדורות בעיר לשום גוף.

הנחיה זו מעוררת כעס בקרב ההורים אולם רובם החליטו שלא להתווכח עם הרשות המקומית ולקבל את ההחלטה כלשונה. הורים אחרים טוענים כי למעשה מדובר בכפייה וחיוב להביא אותם ואת ילדיהם למקום שבו הם אינם רוצים להיות על מנת לקחת חלק בחגיגות ל"ג בעומר מכיוון שהם אינם רוצים לאכזב את הילדים שרוצים לראות את המדורות. לדברי הורים המתנגדים לחייבם להגיע למדורה המרכזית, הרי שמדובר גם באירוע שבו יש אפשרות לסכנה לשלום הילדים מכיוון שבמקום יכולים להיות אלפי אנשים, דוחק, צפיפות ואש וילדים קטנים.

ל"הד הקריות" נודע כי לפחות חלק מההורים החליטו לא לקחת חלק במדורה המרכזית ובכדי להימנע מקנסות על ידי הפיקוח העירוני הם פשוט ויתרו על הקמת מדורה לילדים והם מנסים לארגן פעילות חלופית על אף שהדבר עלול לגרום לאכזבה בקרב הילדים שמצפים למדורה.

מעיריית קרית מוצקין נמסר בתגובה כי  מטעמי בטיחות וצימצום השטחים הפתוחים בעקבות תנופת הבנייה, הגדירה הרשות מתחם בשטח פתוח באיזור משכנות אמנים רחוב יוסי בנאי ובו יוכלו התושבים להדליק מדורות בין התאריכים  23-25 במאי בתיאום עם אגף חזות העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות