fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעיר ממוצקין תקף נהג מונית

צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

צעיר מקרית מוצקין נעצר בחשד לתקיפת נהג מונית מחוץ למועדון האולטרסאונד ביגור. הצעיר בן 24 נעצר במוצאי שבת, לאחר שבילה במועדון האולטרסאונד בקיבוץ. על פי החשד, תקף הצעיר את נהג המונית, היכה אותו באמצעות אבן בראשו, ירק עליו ובהמשך השליך אבן על המונית שלו. החשוד שנעצר בחשד לתקיפה ולחבלה במזיד, הובא לבית משפט השלום בקריות לדיון הארכת מעצרו.

עו"ד יוני דדון
עו"ד יוני דדון (צילום: עצמי)

נציגת המשטרה רס"ר כרמית פישר, ביקשה להאריך את מעצר החשוד בארבעה ימים וטענה כי שחרורו עלול לגרום לשיבוש הליכי חקירה. בדיון הארכת המעצר, חקר עורך דינו של החשוד, עו"ד יוני דדון את נציג המשטרה רס"מ דני סולומון.

עו"ד דדון טען כי כשנעצר החשוד הוא ביקש להתייעץ עם עורך דין, אך סולומון השיב כי החשוד סירב. נציג המשטרה אמר בדיון כי לחשוד אין עבירות קודמות, אך יש נגדו תיק משנת 2011 על עבירות דומות שעדיין נמצא בחקירה.

עו"ד דדון אמר בבית המשפט כי צריך לנקוט במשנה זהירות כשמדובר באדם שאין לו הרשעות קודמות. "התיק הפתוח לא צריך להוות שיקול. התיק פתוח כשנתיים וזה לא תיק שעומד להתגבש לכדי כתב אישום", אמר עו"ד דדון וטען כי על בית המשפט לשקול חלופת מעצר. לדבריו, הורי החשוד יכולים לפקח עליו בזמן שישהה תחת חסותם. "כשיוגש כתב האישום, הוא ייענש על שהכה אדם", אמר עו"ד דדון.

השופט דאוד מאזן קבע בהחלטתו כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו ויש לאפשר את מיצוי החקירה ללא כל הפרעה. השופט מאזן אמר כי שחרורו של החשוד עלול לגרום לשיבוש הליכי חקירה ועל כן הורה להאריך את מעצרו ביום אחד, במהלכו תצטרך המשטרה לסיים את החקירה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות