fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט SELA M במשכנות אמנים עולה לשלב הבא

פרויקט הדגל של חברת סלע בינוי במשכנות אומנים בקרית מוצקין מתקדם בקצב מהיר. מנהל המכירות: "הלקוחות הקרייתים יודעים לזהות מוצר יוצא דופן"
בחודשיים בלבד נמכרו יותר מ~80 אחוז מהדירות. SELA M הדמיית מחשב
בחודשיים בלבד נמכרו יותר מ~80 אחוז מהדירות. SELA M הדמיית מחשב

פרויקט SELA M, אשר הושק לפני תשעה חודשים, מתקדם בצעדי ענק. השבוע סיימה חברת סלע בינוי את עבודות התשתית והביסוס על הקרקע, שכללו את גמר קומת העמודים וקומת הלובי של הפרויקט. הפרויקט הייחודי במשכנות אמנים בקרית מוצקין שבר שיאי מכירות, כשמכר יותר מ-80 אחוז מהדירות בחודשיים בלבד, נתון יוצא דופן בשוק הנדל"ן הקרייתי.

SELA M הוא פרויקט יזמות בוטיק. הוא כולל בניין מגורים של תשע קומות ו~33 דירות. תמהיל הדירות כולל דירות שלושה וחמישה חדרים, דירות מיני פנטהאוזים ודירות פנטהאוז. דירות הסטנדרט בפרויקט ייהנו ממרפסות של 21 מ"ר. תכנון הפרויקט ועיצובו מובל על ידי משרד האדריכלים אבריל את אבריל.

בחודשיים בלבד נמכרו יותר מ~80 אחוז מהדירות. SELA M הדמיית מחשב
בחודשיים בלבד נמכרו יותר מ-80 אחוז מהדירות. SELA M
הדמיית מחשב

הדירות בפרויקט, אשר שווקו החל מדצמבר האחרון, מעניקות חווית מגורים יוצאת דופן וכוללות מפרטים עשירים, בהם מטבח מלא, מזגן מיני מרכזי, ריצופים יוקרתיים וכלים סניטריים ברמה גבוהה. שטח הדירות גדול מהסטנדרט בפרויקטים אחרים באזור, וכך גם המרפסות המרווחות. מבנה הבוטיק כולל שטחים ירוקים לרווחת הדיירים.

מנהל המכירות בפרויקט, שחף לייבוביץ', מספר כי הפרויקט הוא הזדמנות יוצאת דופן למשפרי דיור. "אנחנו שמחים לבשר כי התקבל היתר להכשרת הקרקע והכשרת המגרש לפרויקט SELA M. בשוק הדיור קיימת דרישה לכל סוגי הדירות, בעיקר בקרב זוגות צעירים שמתחילים את חייהם. נתוני המכירות המצוינים מוכיחים את מה שידענו כבר קודם-הקרייתים יודעים לזהות מוצר יוצא דופן ומכירים את הניסיון והעשייה העשירים של חברת סלע בינוי במגוון הרחב של הפרויקטים שלה, שרשמו הצלחות רבות. SELA M נותן הזדמנות יוצאת דופן לרכוש דירה מפוארת ומרווחת, בסטנדרטים שלא נראו עד כה באזור הקריות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות