fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט Hi בקרית מוצקין: היקף מכירות של 30 מיליון שקלים

בחברת שיווק הנדל"ן 'היילנד' שמשווקת את הפרויקט, הביעו שביעות רצון מרובה מקצב המכירות המואץ. בימים אלו הסתיים שלב יציקת היסודות
פרויקט HI בקרית מוצקין (צילום: ארט קריאייטיב)
פרויקט HI בקרית מוצקין (צילום: ארט קריאייטיב)

חברת אלמוגים ויוסי אברהמי הבונים את פרויקט HI בקרית מוצקין מדווחים כי מכרו 20 דירות במגדל החדשני שיקום בשכונת משכנת אמנים בסמוך למגדל העגול בהיקף כספי של 30 מיליון שקלים.

בנין Hi, מעוצב כיצירת אמנות בפני עצמה בצמוד לפארק ולנוף פתוח, המשקיף לכרמל ולים. בבניין, שיתרונות נוספים שלו הוא מיקומו בקרבת הקאנטרי ובמרחק הליכה קצר מהקריון, דירות מודולריות ומרווחות, בנות 5 ו-6 חדרים, כולן מעוצבות בסטדנרט יוקרתי במיוחד, יוקרתיות ומעוצבות, ולכולן מרפסות פנורמיות נעימות.

על פי תפיסת המגורים החדשנית של יזמיי הפרויקט המתמחים בבניית פרויקטים יוקרתיים, כל דייר ירגיש את ה Hi ברגע בו ייכנס לבניין בו הוא מתגורר. זה מתחיל בלובי מפואר, ממשיך בסטנדרט הבנייה הגבוה, ובלאונג' היוקרתי, שעל הגג, ממנו נשקף נוף עוצר נשימה, בו ממוקם מועדון ה- Sea2See.

מ'היילנד' נמסר, כי רוב רוכשי הדירות הם "משפרי דיור", ברובם זוגות מחיפה והקריות, שהעדיפו להחליף מגורים נוכחיים בבתים פרטיים במגורים במגדל דירות גבוה במיוחד, הטרנד שכובש את ישראל.

פרויקט HI בקרית מוצקין (צילום: ארט קריאייטיב)
פרויקט HI בקרית מוצקין (צילום: ארט קריאייטיב)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות