fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתי בן מוחא נבחר ליו"ר מועצת הנוער בקרית מוצקין

חברי מועצת הנוער עם ראש העירייה חיים צורי
נעים להכיר. חברי המועצה וחיים צורי (צילום: אגף תד"י מוצקין)

מועצת הנוער העירונית של קרית  מוצקין קיימה השבוע את הבחירות השנתיות. כל מתמודד בכל תפקיד נאם והציע את ה"מצע" שלו על מנת לשכנע את הנוער לבחור דווקא בו, הוכן מראש קלפי, הוכנו מעטפות בוחרים וועדת הבחירות הכריזה על הנבחרים.

בתום ספירת הקולות הוקראו שמות הנבחרים: יו"ר המועצה – נתי בן מוחא, סגנית יו"ר- שחר סלוצקין, יו"ר ועדת נוער וקהילה- משי אבוטבול, דוברת המועצה ויו"ר ועדת פרס – צוף ישראלי, יו"ר ועדת התנדבות- יעל צנטנר, יו"ר ועדה אתית משפטית -אביטל גליל, מבקר – מיכאל אמסלם ולתפקיד המזכ"לים – סביון לוי וחגית כהן. לנציגות מועצת התלמידים והנוער של מחוז חיפה נבחרו צוף ישראלי, אביטל גליל, ליאור שוורץ וליאור מרקדו שנבחרה לכהן כיו"ר המועצה המחוזית.

שירלי למפל, מנהלת יחידת הנוער: "אני מברכת את הזוכים, כולם מוכשרים וראויים. אנו כבר נערכים לקראת שנה חדשה מלאת פעילויות ואירועים עבור הנוער ולמען הקהילה, אני מודה שוב לראש העיר,חיים צורי, על התמיכה המלאה, המעורבות ושיתוף הפעולה המלא לו אנו זוכים ממנו בכל פנייה, בקשה ושאלה. בהזדמנות זו אני מזמינה את בני הנוער להמשיך ולהגיע לאירועי הלילות הלבנים ומאחלת לכולם חופש גדול מהנה וזהיר."

חברי מועצת הנוער עם ראש העירייה חיים צורי
נעים להכיר. חברי המועצה וחיים צורי (צילום: אגף תד"י מוצקין)

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות