fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון למוצקין על חיפה בטורניר הכנה

טורניר גביע הליגה הלאומית, שמהווה הכנה לליגה עצמה, יצא לדרך ביום שלישי. קבוצות הליגה חולקו לארבעה בתים, בכל בית שלוש קבוצות. שתי הקבוצות הקריתיות עירוני עזריאלי קרית אתא והעולה החדשה ללאומית מכבי קרית מוצקין שובצו בבית אחד, ביחד עם הפועל חיפה
סטטיסטיקה מעולה. ג'סטין ג'קסון (צילום: מכבי מוצקין)

ביום שלישי נפגשו בקרית מוצקין מכבי מוצקין והפועל חיפה, במסגרת טורניר גביע הליגה. חניכיו של יוסי שוורץ הפתיעו וניצחו 67:80, לאחר ששלטו בכל המשחק בצורה ברורה. אמנם חיפה התייצבה למשחק ללא שני שחקני מפתח, הזר למרקוס ריד (פציעה) ואוראל לב, שהתחתן יום קודם. אבל צריך לזכור שמוצקין משחקת עם זר אחד ומחפשת להתחזק בזר שני.

כאמור מוצקין שלטה בכל המשחק וכבר בתום הרבע הראשון פתחה פער דו ספרתי: 19:33. ברבע השני מוצקין המשיכה להלום ועד תום המחצית הראשונה נרשם פער עצום 34:55. ברבע השלישי חניכיו של שרון אברהמי עשו קאמבק ועד סיומו הצליחו לצמצם את הפער למינוס שמונה 55:63., משמע מוצקין קלעה ברבע הזה שמונה נקודות בלבד.

סטטיסטיקה מעולה. ג'סטין ג'קסון (צילום: מכבי מוצקין)
סטטיסטיקה מעולה. ג'סטין ג'קסון (צילום: מכבי מוצקין)

הרבע האחרון היה של הזר של מוצקין ג'סטין ג'קסון, שנתן הצגה והוביל את חבריו לניצחון משכנע 67:80. ג'קסון סיים את המשחק עם שורה סטטיסטית מרשימה: 19 נקודות, 16 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חסימות. גם הצעיר ניב אוזן, שהצטרף למוצקין מהפועל חיפה, בלט במשחק.

קלעו למוצקין: ג'קסון 19, ברק אלמוג 19, נועם מטלון 14, יבגני ליוטרין 11, ניב אוזן 8, ליאור שגב 4, איגור סימין 3 וניר נצר 2 נק'.

כאמור בטורניר משתתפת גם עירוני קרית אתא ובתום המשחקים בין שלוש הקבוצות תעלה הקבוצה שתדורג במקום הראשון למשחקי חצי הגמר.

נהניתי מהחבר'ה. יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)
נהניתי מהחבר'ה. יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)

מאמן מוצקין יוסי שוורץ לא יצא מכליו בתום המשחק: "זה היה מבחינתי משחק אימון שאפשר לי לראות את הקבוצה, לראות את הדברים שכן עובדים וגם את אלה שלא עובדים, שאותם צריך לתקן, משחק שאפשר ללמוד ממנו דברים. מעבר לכך לא הייתה למשחק שום משמעות. אני שמח שהחבר'ה נראו טוב במשחק האימון. ג'סטין הציב מספרים מרשימים, אבל אנחנו שמים דגש על הקבוצה ופחות על הסטטיסטיקה האישית".

מה לגבי שחקן זר שני?

אנחנו ממשיכים לסבול מחוסר מזל בעניין. כבר היה לנו ביד שחקן מצוין ששיחק בליגה הטורקית הראשונה ונתקע ללא קבוצה. ברגע האחרון הוא קיבל הצעה מקבוצה ליטאית בליגה הראשונה עם שכר כפול וחתם שם. חבל, כי מדובר בשחקן אדיר שהיה משלים את הקבוצה בצורה מצויינת. נמשיך לחפש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות