fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נווה נופר: אכלוס בתוך חצי שנה

נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)

לאור קצב העבודות המואץ בשטח והצלחה במכירות, חברת דר נופרים מדווחת כי בכוונתה כאמור להקדים את אכלוס הבניין השלישי והרביעי בפרויקט Neve Nofar בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין ולמסור את הדירות בעוד כשישה חודשים בלבד. דר נופרים החלה לאחרונה בשיווק הבניין ה-6 בפרויקט המצליח המאופיין באדריכלות מרשימה עם דירות ענקיות ומרפסות גדולות הפונות לכיוון הים ולרכס הכרמל.

דר נופרים מציעה בפרויקט Neve Nofar בנווה גנים בקרית מוצקין את הדירות הגדולות ביותר בקריות עם מרפסות ענק, מפרט עשיר ואיכות חיים. מהחברה נמסר שמשרד המכירות עבר לדירות החדשות לדוגמא.

פרויקט נווה נופר-
פרויקט נווה נופר (הדמייהAR קריאייטיב)

 

בנוסף להקדמת האכלוס, נמסר מחברת דר נופרים כי, הוחלט להאריך לאור הביקוש, את מתן ההטבה בסך 80,000 ₪ הנחה לרוכשי הדירות בפרויקט היוקרה  ב- Neve Nofar בנווה גנים בקרית מוצקין, כך שלדוגמה,דירות 5 חדרים של כ- 128 מ"ר+ מרפסת כ- 22 מ"ר בקומה 3 ימכרו בזכות ההטבה במחיר של רק ב- 1.540 מיליון שקלים במקום 1ץ6 מיליון שקלים.

כמו כן, תאפשר החברה לרוכשים  לשלם רק 20% עם חתימת החוזה, כאשר היתרה תשולם בכניסה לדירה וזאת במטרה להעניק לרוכשים פרק זמן סביר למכור את דירתם הישנה ובמקביל לפינוי הדירה הישנה, להתאכלס בדירתם החדשה.

פרויקט המגורים היוקרתי Neve Nofar מצטיין באדריכלות מרשימה ועיצוב ארכיטקטוני מיוחד, עם דירות כאמור הפונות לכיוון הים ולרכס הכרמל. גדלי הדירות הן בין 140- 125 מ"ר נטו פלוסמרפסות ענקיות 22-33 מ"ר נטו, כאשר בקומות הראשונות המרפסות יכללו גן תלוי כ- 8.5 מ"ר ומרפסות מקומה 7 ואילך יהיו מרפסות מרוצפות במלואן. בבניין השני, נותרו למכירה פנטהאוזים- לופטים כ-163 מ"ר עם תקרה בגובה כ – 6 מטר בחלל המגורים + מרפסת  כ- 53 מ"ר לנוף ים פנורמי.

בפרויקט מבוצעות בדיקות בקרה בתהליך של מכון ההתקנים הישראלי  והוא נבנה בהתאם לתקן בנייה ירוקה של מכון ההתקנים הישראלי. תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר. שיווק הפרויקט מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות