fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נגישות קהילתית

יום עיון לעובדי העירייה נערך בשיתוף עמותת נגישות ישראל ואגף הרווחה בעירייה
יום נגישות במוצקין
יום נגישות במוצקין (צילום: דוברות עיריית מוצקין)

יום עיון נערך אתמול (ראשון) לעובדי עיריית קרית מוצקין בשיתוף עמותת נגישות ישראל ואגף הרווחה. במסגרת הסדנא עברו המשתתפים הרצאה שכללה היכרות עם מושגי היסוד מתוך עולם הנגישות, נגישות פיזית ונגישות השירות, היכרות מעמיקה עם חוקי הנגישות הנוגעים למוסדות החינוך השונים וכיצד ניתן לקיים את התקנות, החוקים וערכי הנגישות באופן עצמאי.

בהמשך היום התחלקו המשתתפים לקבוצות ועברו בין תחנות שונות, והתנסו בסוגי המוגבלות, החל מהתמודדות עם מסלול מכשולים על כיסאות גלגלים, התניידות והתמצאות בשטח מתנ"ס 'אלי כהן' אשר בו התקיים המיזם על מאפייניו נגישותיהם היכרות והתנסות בעולמם של כבדי השמיעה, האנשים עם הלקויות הקוגניטיביות והעיוורים. במקביל, זכו המשתתפים להכיר בכל תחנה, מדריך עם מוגבלות, ששיתף את המשתתפים בעולמו הפרטי, חוויותיו, קשיו והצלחותיו.

מנהלי עמותת נגישות ישראל בצפון, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי וגיורא לב שהעבירו את הסדנאות סיכמו: "היום היווה המשך לקשר האמיץ שנוצר במהלך השנים הללו בין העמותה ומתנדביה לבין ראש העירייה חיים צורי, מהנדס העיר, רוני טובי ומנהל אגף החינוך, אייל אורן. קשר שהניב הנגשה פיזית מרשימה בעיר ותנופת הסברה במערכת החינוך".

יום נגישות במוצקין
קשר אמיתי. יום נגישות במוצקין (צילום: דוברות עיריית מוצקין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות