fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי קרית מוצקין עושה קולות של צמרת עם 86:91 על רמת גן

אחרי שיצאה מהמרוץ לאליפות הוכיחה מכבי קרית מוצקין שיש לה פוטנציאל גבוה. ביום ראשון גברה הקבוצה בביתה על הפועל רמת גן 86:91 ובקבוצה מפנטזים על חזרה למאבק על הכרטיס לעלייה לליגה הלאומית
21 נקודות קלע הסקורר של מוצקין. טל פרסלני (צילום: עמית שר)
21 נקודות קלע הסקורר של מוצקין. טל פרסלני (צילום: עמית שר)

מכבי מוצקין העונה היא קבוצה משוגעת, לצד הפסדים בלתי מחויבי המציאות לקבוצות חלשות היא ניצחה השבוע את אחת משתי המועמדות העיקריות לעלייה לליגה הלאומית – הפועל רמת גן. ביום ראשון נפגשו השתיים באולם אבישי בקרית מוצקין, חניכיו של אריאל ירון ניצחו 86:91 ועכשיו שחקני הקבוצה מצטערים על ההפסדים במשחקים הקודמים.

איזה משחק מטורף היה לנו, מותח, צמוד ודרמטי. אבל הסיום, לשם שינוי, היה הפעם של שחקני מוצקין שנהנו מיכולת גבוהה של טל פרסלני ועמית וייס.

עוד לפני שהחל המשחק זכו האורחים בניצחון ביציעים. כ-50 אוהדים מרמת גן מצוידים בשלטים, דגלים ותופים עשו רעש של חמש מאות אנשים. אלה עודדו את קבוצתם ללא הפסקה. ואולם מה שהרשים במיוחד, בסיום המשחק אחרי שקבוצתם הפסידה, המשיכו אותם אוהדים לשיר ולעודד את שחקני הקבוצה. חבל שלמוצקין אין אוהדים כאלה.

מוצקין פתחה את המשחק עם: מאור עמר, ליעד פורמן, טל פרסלני, אבי נניקשווילי ואסף רוטנשטיין.

הרבע הראשון החל בשוויון כוחות ורק לקראת סיומו הצליחו שחקני מוצקין לפתוח פער קטן. בתום הרבע התוצאה הייתה 17:23 למכבי מוצקין. ברבע השני מוצקין המשיכה להכתיב את הקצב, בניצוחם של הרכז אסף רוטנשטיין שחילק 9 אסיסטים וליעד פורמן שקלע 11 נקודות בחצי הראשון. בתום המחצית הראשונה הובילה מוצקין 40:48.

האורחים מרמת גן פתחו את המחצית השנייה באטרף ותוך פרק זמן קצר עשו ריצה של 0:8, בדרך לשוויון 48:48. בשלב הזה נקלעה מוצקין לבעיה בגלל 4 עבירות שנצברו לחובתו של פורמן. אם לא די בכך שחקניה איבדו את העשתונות ואבי נניקשווילי קיבל עבירה טכנית לאחר שצעק על השופטים, מיד אחריו, מאמן מוצקין אריאל ירון אמר לשופטים שהם נותנים כבוד לרמת גן וגם הוא קיבל עבירה טכנית. האורחים ניצלו את המומנטום ואת הבלגן במוצקין כדי לעשות מהפך בתוצאה ובתום הרבע השלישי הובילה רמת גן בתוצאה 63:70.

נתן הצגה מול רמת גן החזקה. עמית וויס (צילום: איסר רביץ)

זה נראה רע בשלב הזה מבחינתה של מוצקין, אבל ברבע האחרון שחקניה חזרו למשחק בגדול ועד הסיום המשחק היה מותח ודרמטי. מוצקין פתחה את הרבע בטירוף והחלה לצמק בהדרגה את הפער. כשהשעון הורה 1:43 לסיום מוצקין עלתה ליתרון 82:84. עמית וייס הוסיף שתי נקודות ואחר כך חטף כדור וקלע שוב ובכך הבטיח את הניצחון למוצקין. בסיום כאמור 86:91.

קלעו למכבי קרית מוצקין: טל פרסלני (5 רב', 6 אס') ועמית וייס (6 רב', 3 חט') 21 כ"א, אבי נניקשווילי 19 (4 שלשות), ליעד פורמן 11 (כולם בחצי הראשון, 5 רב'), מאור עמר 10 (8 רב', 4 חט') אסף רוטנשטיין 7 (5 רב', 14 אס') ורון לווינזון 2. שותפו ולא קלעו: גיא בר שלום ובני אלשיר.

21 נקודות קלע הסקורר של מוצקין. טל פרסלני (צילום: עמית שר)
21 נקודות קלע הסקורר של מוצקין. טל פרסלני (צילום: עמית שר)

אריאל ירון: "זה היה ניצחון גדול שלנו. אחד המשחקים הכי משמחים שהיו לי בתור מאמן, אני מאוד שמח וגאה בשחקנים, אני חושב שהם נתנו הכול על המגרש. לא היה כדורסל גדול שלנו, אבל הרבה לחימה ואופי. שחקנים מקומיים כמו עמית וייס ומאור עמר היו מצוינים. הפנים קדימה, זאת הייתה ההזדמנות שלנו לחזור לעניינים, אם בשבוע הבא נבוא בצורה כזו למשחק נגד רעננה בחוץ, נוכל לנצח גם שם ואז הליגה תפתח מחדש. עד עכשיו הראנו חצי מהפוטנציאל שיש לנו ואני בטוח שעדיין, למרות הניצחון הגדול אתמול, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

אתם מקבלים הרבה עבירות טכניות לאחרונה בגלל דיבורים עם השופטים, למה? זה פוגע בכם.
"זה נכון שאנחנו מקבלים הרבה וזה לא מקובל עלי ואני אטפל בזה, בסופו של דבר אנחנו מפסידים על זה. גם אם הרבה פעמים התלונות שלנו נכונות זה גורם לפיגור שאנחנו אחר כך צריכים לחזור ממנו. התלונות לא עוזרות לנו, זה סתם פוגע בנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות