fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי קרית מוצקין ניצחה 68:72 את הפועל ג'ת

עידו קוזיקרו ואנשי ג'ת (צילום: מכבי קרית מוצקין)

ניצחון חוץ יקר מאוד של מכבי קרית מוצקין במשחק חוץ מול הפועל ג'ת הקפיץ אותה לראש טבלת הליגה הארצית בכדורסל. חניכיו של יוסי שוורץ לא הקלו ראש בקבוצה המקומית, שהתייצבה למשחק עם מאזן משולם של נצחונות, היחידה בליגה. בתום מותחן גדול ומשחק רב תהפוכות מכבי מוצקין ניצחה 72:68.

לפני תחילת המשחק התקיים טקס מיוחד שארגנה הנהלת הקבוצה המקומית, ביחד עם ראש המועצה לשחקן מכבי מוצקין, עידו קוז'יקרו, שעשה קריירה גדולה, כולל בנבחרת ישראל. ראש המועצה העניק לו תשורה בדמות תמונה גדולה עליה התנוסס המשפט "בשבילנו אתה מלך". מחווה יוצאת מהכלל ומרגשת.

בכלל האווירה במקום הייתה נפלאה כ-300 אוהדים מקומיים עודדו בצורה ספורטיבית ומעוררת הערכה. מיד אחרי הטקס יצא המשחק לדרך, וקוז'יקרו הוכיח שהוא עדיין שחקן גדול. הסנטר של מוצקין היה המצטיין במשחק, ביחד עם ותיק אחר יניב כהן, שחגג ביום המשחק את יום הולדתו ה~36 וסידר לעצמו מתנת יומולדת יפה.

עידו קוזיקרו ואנשי ג'ת (צילום: מכבי קרית מוצקין)
עידו קוזיקרו ואנשי ג'ת (צילום: מכבי קרית מוצקין)

ג'ת פתחה בטרוף ועלתה מהר ליתרון 0:5. אט אט מוצקין יצאה מההלם ונכנסה לעניינים ועד תום הרבע הראשון חוללה מהפך ועלתה ליתרון 16:15. גם הרבע השני היה צמוד מאוד והביא לידי ביטוי בעיקר את ההגנות, כשהקבוצות התקשו לייצר נקודות. בתום המחצית הראשונה פער הנקודה נשמר 31:30.

הרבע השלישי היה בשליטה מוחלטת של האורחים מהקריות, בניצוחם של בר חג'בי יניב כהן וקוז'יקרו, שעשו רבע נפלא והובילו את הקבוצה ליתרון 28:15 כשלוח התוצאות הראה בתום הרבע 59:45 למוצקין. גמור? ממש לא, כבר התרגלנו העונה למצבים האלה של מוצקין. ריצת 0:8 של ג'ת בתחילת הרבע האחרון גרמה לצמצום הפער 59:51 למוצקין. פסק זמן של שוורץ לא עזר, ג'ת המשיכה בטרוף והשלימה ריצת 0:18 בדרך ליתרון של ארבע נקודות 59:63. לרגע היה נדמה שהסיפור של הפועל עכו חוזר, אבל מוצקין חזרה בגדול ושלשה של יניב כהן בשניות הסיום במצב של 69:68 הביאה לניצחון החשוב. 72:68.

קלעו למוצקין: עידו קוז'יקרו 20 (11 כ"ח), בר חג'בי 16 (8 אסי'), רותם ברזילי 13, יניב כהן 9 (שלוש שלשות), יבגני ליוטרין 8, ניר נצר 4 אלמוג ברק 2 נקודות.

ביום ראשון 27.11 מוצקין תארח בשעה 19:00 את מכבי חדרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות