fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי קרית מוצקין הולכת ומסתבכת

כבש ארבעה שערים. מאור הפוטה (צילום: איסר רביץ)

היו זמנים שהיכל גושן, אולמה הביתי של מכבי קרית מוצקין בכדוריד, היה אולם ביתי, שעורר פלצות בקרב הקבוצות היריבות, שכולן מגיעות לקריות מאזור המרכז ודרומה. כבר בחדרה השאירו הללו נקודה אחת, ושחקני מוצקין ידעו לקחת במשחק גם את הנקודה השנייה, לפעמים גם מול הקבוצות הגדולות. בשנתיים האחרונות קרה דבר. מוצקין כבר לא מפחידה, וניצחון ביתי הפך לאירוע חריג במיוחד. בעונה שעברה זה קרה רק מול הקבוצה הכי גרועה בליגה – הפועל פתח תקווה, ומול הפועל תל אביב מהליגה השנייה, במשחק הישרדות. השנה זה לא קרה.

בשישי שעבר הייתה למאמן הקבוצה מילאן סטאניץ' ולחניכיו הזדמנות מצוינת לנצח, כאשר העולה החדשה לליגת העל, עירוני רחובות הגיעה למוצקין. רחובות הייתה צמודה למוצקין, עם נקודה אחת יותר (מוצקין במקום ה-11, הלפני אחרון עם 3 נקודות, רחובות במקום ה-10 עם 4 נקודות). ניצחון של מוצקין היה מקפיץ אותה מעל רחובות, אבל היא נוצחה שוב, 29:28. שב הקבוצה הייתה קרובה לנצח, או לפחות לקחת נקודה. זה קרה לה העונה בשלושה משחקים נוספים, אותם סיימה בתיקו. מול רחובות לא השכילה הקבוצה לקחת לפחות את הנקודה ולשמור על פער סביר ממנה.

כבש ארבעה שערים. מאור הפוטה (צילום: איסר רביץ)
כבש ארבעה שערים. מאור הפוטה (צילום: איסר רביץ)

המשחק היה שקול לכל אורכו, יתרה מכך, מוצקין הובילה בדקות רבות וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 12:14, אך קרסה בדקות הסיום. בשבוע שעבר הצבעתי על מגמה מדאיגה שהסתמנה במשחק הקודם מול רמת השרון, כאשר שני הסקוררים הגדולים של הקבוצה מתחילת העונה נחלשו מאוד בתפוקה ההתקפית. לצערה של הקבוצה זה נמשך גם מול רחובות. מלך השערים אלכס בושיץ' כבש 5 שערים, הרבה מתחת לממוצע שלו, הסקורר השני טונדיי עבדול ראשיד כבש שוב רק 3 שערים, שזה כ-40% מהממוצע שלו. מצד שני הזר השני ננאד מנדיץ' שוב כבש מנה יפה של 7 שערים, אבל כאמור זה לא הספיק כדי לקחת נקודות.

כבשו למוצקין: מנדיץ' 7, בושיץ' 5, אלמוג איבגי ומאור הפוטה 4 כ"א, עבדול ראשיד וליאב משה 3 כ"א וסרגיי נוסקוב 2.

ביום שישי תצא מוצקין לעוד משחק קריטי על ארבע נקודות, מול מ.כ. חולון, שמדורגת מעליה במקום ה-10, עם נקודה אחת יותר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות