fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי קרית מוצקין בצרות

ליגת העל בכדוריד יצאה לדרך לפני שבועיים. מכבי מוצקין ספגה שתי תבוסות קשות 38:23 במחזור הראשון על ידי אס"א ת"א ו-38:24 במחזור השני על ידי מכבי ת"א. ביום שישי הקרוב תארח מוצקין את בני הרצליה
פרחים ושערים. אלון כהן (צילום: איסר רביץ)
פרחים ושערים. אלון כהן (צילום: איסר רביץ)

ידענו שמצפה למכבי מוצקין עונה קשה, אבל שיערנו עד כמה היא הולכת להיות קשה. אחרי שני מחזורי הפתיחה מדורגת הקבוצה במקום האחרון בליגה עם 0 נקודות וממוצע ספיגות של 38 שערים למשחק לעומת 23.5 הבקעות.התבוסה במחזור השני, ביום שישי שעבר על ידי מכבי ת"א הייתה צפויה. אחרי מחצית סבירה של מוצקין שהסתיימה בפיגור 16:12, התרסקה הקבוצה במחצית השנייה וספגה 22 שערים. תוצאת הסיום 24:38 אומרת הכל.

פרחים ושערים. אלון כהן  (צילום: איסר רביץ)
פרחים ושערים. אלון כהן (צילום: איסר רביץ)

ומי קרע הכי הרבה פעמים את הרשת של מוצקין? ולדי קופמן, קפטן הקבוצה עד לא מזמן, שכבש 9 שערים. בלי סנטימנטים. מי עמד על הקווים של מכבי ת"א? נדצ'קו מאטיץ', עד לא מזמן מאמן מוצקין. בשער של מוצקין עמד אלון כהן שקיבל פרחים ממכבי ת"א לפני תחילת המשחק ואחר כך קיבל מבול שערים במהלך המשחק. על המשחק הזה אף אחד לא בנה במוצקין, העניין הוא ששבוע קודם ספגה הקבוצה תבוסה דומה 38:23 על ידי אס"א תל אביב וזו הייתה מכה קשה, כי במוצקין חשבו שאס"א תהיה אחת היריבות לשהן בתחתית. כנראה שלא.

עזיבתו של מור קמחי שחתם בקבוצת הקרייתים והצטרפותו של ליאב משה, שחזר מקבוצת הקרייתים רק המחישו עוד יותר את המצוקה שבה נמצאת הקבוצה. ביום שישי בשעה 16:00 תארח מוצקין את בני הרצליה, קבוצה חזקה, אבל בבית למוצקין אין שום ברירה היא חייבת לנצח.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות