fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי מוצקין יצאה מעבדות לחירות

עונה קשה במיוחד, עונה שכולה סבל, הסתיימה ביום שלישי בטעם מתוק במיוחד למכבי קרית מוצקין כדוריד. הקבוצה ניצחה במשחק מבחן שני תוך ארבעה ימים את הפועל תל אביב 32:29 והבטיחה לעצמה עוד עונה בליגת העל. "זה חג שמח מאוד עבורנו", סיכם היו"ר פיני לייבוביץ'
עשו את העבודה במאני טיים. מימין: טריפונוביץ' וראדוייביץ' צילום: יועד כהן
עשו את העבודה במאני טיים. מימין: טריפונוביץ' וראדוייביץ' צילום: יועד כהן

 

'עבדים היינו, עתה בני חורין'. הערב כשישבו שחקני ומנהלי מכבי מוצקין כדוריד עם בני משפחותיהם בליל הסדר יהיה להם מצב רוח מרומם במיוחד. את התחושה היטיב לבטא יו"ר ההנהלה פיני לייבוביץ', שניות אחרי שירד המסך על העונה הכי גרועה, הכי קשה שעבר המועדון מזה עשרות שנים: "זה חג שמח מאוד עבורנו". בשורה התחתונה, שהיא הכי חשובה _ העונה הסתיימה בטעם מתוק במיוחד.

אחרי 22 משחקי ליגה סדירה ועוד שלושה משחקי פלייאוף, שאותם מוצקין סיימה במאזן עלוב במיוחד, 3 ניצחונות בלבד ו-22 הפסדים, רובם בתבוסות קשות בדו ספרתי, התייצבה מכבי מוצקין בשישי שעבר וביום שלישי האחרון לשני משחקי מבחן נגד הפועל תל אביב, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני בליגה הלאומית. המנצחת בסדרה תבטיח לה מקום בליגת העל.

  עשו את העבודה במאני טיים. מימין: טריפונוביץ' וראדוייביץ'    צילום: יועד כהן
עשו את העבודה במאני טיים. מימין: טריפונוביץ' וראדוייביץ' צילום: יועד כהן

המשחק הראשון נערך בהיכל גושן בשישי שעבר. הפועל ת"א, עם המאמן המצוין סער פרנקל, הפתיעה בפתיחה כשהובילה 5:3. מוצקין, שחשבה שהיא מגיעה לטיול קל התעשתה אט אט, השוותה ל-6:6, עלתה ליתרון  6:8 וירדה להפסקה ביתרון 10:13. בהמשך מוצקין המשיכה בתנופה ועלתה ליתרון 17:22 בדקה ה~46, אבל אז ספג הזר דושקו טריפונוביץ', שהצטיין, כרטיס אדום. למרות זאת מוצקין הגדילה את יתרונה _ 20:26 בדקה בדקה ה~54, וזה נראה גמור. בשלב הזה המשחק הוכרע והחל הקרב על ההפרש. פסק זמן של פרנקל החזיר את האדומים מת"א לעניינים ועד הסיום עשו האורחים ריצת 4:1 וצמצמו את הפער למינוס 3 בלבד ~ 24:27 למוצקין. הכל פתוח לגומלין.

ביום שלישי נפגשו הקבוצות בהדר יוסף. חניכיו של מילאן סטאניץ' 'התפוצצו' מהפתיחה ועד מהרה עלו ליתרון 2:6. הזרים איגור ראדוייביץ' ודושקו טריפונוביץ', ושוער נבחרת העתודה רן גוטרמן, שנתן הצגה נדירה של שוערות, איתי גושן בניהול משחק חכם וכל היתר שנתנו את הנשמה, לא נתנו צ'אנס למקומיים. בתום המחצית הראשונה הובילה מוצקין 14:8, ועם היתרון במשחק הראשון הפער עמד על 9 שערים.

גמור? מה פתאום, לא אצל סער פרקנל, שהחזיר את חניכיו למשחק. אט אט המקומיים צימקו ובדקה ה~50 הורידו את הפער למינוס אחד בלבד 25:24 למוצקין. שיפור ניכר ביכולת של ת"א וירידה ביכולת של מוצקין, בעיקר של גוטרמן, הביאו לצמצום הפער, אבל עד הסיום החזיק דושקו את מוצקין בתמונה ובסיום מוצקין חגגה ניצחון 32:29 ואת הישארותה בליגת העל.

שניות ספורות אחרי שחגג את הניצחון הגדול עם המאמן סטאניץ' והשחקנים אמר היו"ר פיני לייבוביץ': "אני גאה בבחורים על משחק ההקרבה, הראנו שיש לנו אופי. מוצקין נשארת על המפה בזכות".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות