fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחזור רע במיוחד למכבי מוצקין

כבש 4 שערים. סרגיי נוסקוב (צילום: איסר רביץ)

לאחר פגרה של שלושה שבועות חזרה בשישי שעבר ליגת העל בכדוריד לפעילות. מכבי מוצקין אירחה את הפועל ראשון לציון, שחוזרת אט אט לכושר טוב. מוצקין ממש לא הייתה יריבה שקולה לקבוצת הפאר מעיר היין, בטח כשהיא משחקת עם זר אחד בלבד, ובסיום הובסה בתוצאה 36:25.

ננאד מנדיץ' הזר של מוצקין פצוע. גם איתו מוצקין לא הייתה מנצחת, אבל אולי הייתה נותנת פייט טוב יותר. תוך דקות ספורות ראשון עלתה ליתרון 5:1. מוצקין ניסתה להחזיר מלחמה וצמצמה עד 8:7. זו הייתה שירת הברבור מבחינתה. עד תום המחצית חניכיו של עידן מיימון ברחו ל-18:9. באמצע המחצית השנייה הפער כמעט לא השתנה 31:21 ובסיום כאמור 36:25.

yad01
כבש 4 שערים. סרגיי נוסקוב (צילום: איסר רביץ)

כבשו למוצקין: אלכס בושיץ' 6, טונדיי עבדול ראשיד וליאב משה 5 כ"א, סרגיי נוסקוב 4, אריה אוחיון 3 ומאור הפוטה 2 שערים.

בשעה שמוצקין קיבלה בראש, שתי קבוצות אחרות מאזור התחתית הדהימו עם נצחונות מרשימים. העולה החדשה עירוני רחובות גברה על נס ציונה 26:27, אבל את הפתעת המחזור, ואולי הפתעת העונה עד היום, עשתה מ.כ. חולון שגברה על בני הרצליה במשחק חוץ 34:33. פועל יוצר מכך, מכבי מוצקין ירדה למקום ה-11, הלפני אחרון, נקודה אחת בלבד מהמקום שממנו יורדים לליגה השנייה.

מחר (שישי) תצא מוצקין למשחק חוץ נגד א.ס. רמת השרון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות