fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין בדרך לפלייאוף העליון?

צילום: דורון גולן

אחרי מחזור משוגע שבו שתי סוגרות הטבלה – הפועל עפולה והפועל מגדל העמק, ניצחו קבוצות צמרת – גליל עליון ובאר שבע, בהתאמה, התייצבה מכבי מוצקין ביום שני למשחק ביתי נגד הפועל חיפה, בידיעה שהתחתית בוערת וחובה לנצח במשחק. מוצקין ידעה גם שניצחון יקפיץ אותה מעל חיפה. בסיבוב הראשון מוצקין עשתה זאת ברוממה, עם המאמן הקודם יוסי שוורץ. עכשיו הגיע תורו של המאמן החדש רועי פרל.

עוד לפני שהמשחק החל קיבלה מוצקין זריקת עידוד עם חזרתם מפציעה של איגור סימין ורועי יחיא. הפתיחה הייתה צמודה ולמעשה לאורך כל המחצית הראשונה התנהל משחק שווה כוחות. בתום הרבע הראשון הובילו האורחים 21:20, ועד סוף המחצית הראשונה מוצקין עשתה מהפך וירדה להפסקה ביתרון קטן 33:36.

ואז הגיע הרבע השלישי, אפשר להגיד הרבע של נועם מטלון. השחקן הוותיק צלף מכל עמדה וקלע 12 נקודות, מתוך 24 שקלעה הקבוצה ברבע הזה. שחקן הרכש הטרי רום קורנלסיוס הוסיף 5 נקודות, במשחקו הטוב ביותר בקבוצה, מאז שהצטרף, ובתום הרבע מוצקין הובילה בדו ספרתי משכנע 46:60. צריך להדגיש שמשחק ההגנה היה מכריע ברבע הזה, כשהאורחים מחיפה קלעו 13 נקודות בלבד. מכאן ועד הסיום חיפה ניסתה לחזור, מוצקין לא נתנה ובסיום חגגה ניצחון חשוב מאוד בתוצאה 75:84.

צילום: דורון גולן
פלייאוף עליון? מימין: נועם מטלון ורועי פרל (צילום: דורון גולן)

קלעו למוצקין: פלורין קמפבל 32, נועם מטלון 22, אוסבי במבלה 9 נק' ו~12 רב', רום קורנליוס 9 ו~8 רב', ניב אוזן 5, איגור סימין ורועי יחיא 3 כ"א.

הפעם, בניגוד למחזור הקודם שבו רוב קבוצות התחתית ניצחו, רק עפולה הלוהטת ניצחה, כל היתר הפסידו, כשהאחות מקרית אתא עזרה למוצקין עם ניצחון על מגדל העמק, כמו בשבוע הקודם בהוד השרון.

שלושה מחזורים לסיום העונה מוצאת מוצקין את עצמה במצב מוזר, היא מורחקת נקודה אחת בלבד מהפלייאוף העליון (מקום 8), מצד שני נקודה אחת בלבד מפרידה בינה לבין הקו האדום.

מאמן הקבוצה רועי פרל סיכם: "לשמחתנו קיבלנו בחזרה את איגור ורועי, מה שמעבה את הסגל. לאט לאט הם יחזרו לעניינים. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו. באנו מוכנים, היינו מאוד מאורגנים בהתקפה, גם ההגנה הייתה טובה בחלקים גדולים, והכי חשוב, הצלחנו להתמודד בלחץ, כשאנו מגיעים עם הגב לקיר. משמח אותי שהשחקנים יודעים להגיע למשחק ברגע הנכון. בעניין הפלייאוף: המטרה הייתה ונשארה – להישאר בליגה, השאיפה כעת להגיע לפלייאוף העליון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות